Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

fb:n sydämien lähettämisestä..

Vierailija
03.11.2009 |

Voisko joku auttaa, kun mä en ymmärrä tota fb:a.. Mä hyväksyin jonkun sydänjutun minkä kaveri oli mulle laittanu ja kai jollekin jonkun sydämen lähetinkin(?) en tiedä.. voiko sen tarkistaa jostain oonko lähettäny? Nyt haluaisin sydämiä lähettää, mutta jos menen kohtaan josta voi lähettää; ei anna valita millaisen sydämen lähetän. Toisessa kohdassa voin valita 20 kaveria, mutta sitten pitäis klikata "lähetä myHeart pyyntö" en kai mä nyt enää mitään PYYNTÖä lähetä kun kavereilla jo niitä sydämiä on????

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, toi hämäs muakin alkuun (ja vieläkin). Oli kysessä mikä tahansa juttu minkä lähetät ties monennettako kertaa, niin ne sanoo sitä pyynnöksi (request). Ekalla kerralla se on pyyntö ja viidennelläsadannellakin kerralla se on pyyntö. Mä ajattelen sen niin, että se on pyyntö ottaa vastaan tämä(kin) juttu minkä lähetän.

Todennäkösesti näet jossain kohtaa lähettämäsi sydämet, mutten nyt just osaa selventää missä. Eikä tietääkseni ole pakko valita 20 kaveria, vaan voi valkata vähemmänkin. Testailemalla se selviää.

Vierailija
2/4 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä sydämmet. millaiset ihmiset näistä ihan oikeasti tykkää??

Vierailija
4/4 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon uus fb:n käyttäjä ja sen takia aattelin "osallistua" kun jotkut kaverit niitä on mulle laitellu. Ite henk.koht. en niistä kyllä oo innostunu.. =/