Onko lidlissä myytävät lastenvaatteet hyvälaatuisia? Ennen en
ole ostanut mut nyt ostin tytölle sukkahousuja ja sukkia kun halvalla sai..
Kommentit (11)
ja yllättävän laadukkaita ovat olleet. Meillä on ollut ainakin yöpukuja ja jokunen college sekä alusvaatteita.
lastensukkia monta kertaa ja sukkahousuja.
kaikki aivan loistotuotteita hintaansa nähden!!
Tytöt ovat tykänneet todella paljon Lidlista ostetusta talvitakista. Takkia on pidetty nyt kaksi talvea ja vieläkin on ihan edustuskelpoinen nuorimmalle tytölle. Tyttöjen farkut ovat olleet ihan samaa tasoa kuin HM:n. Trikoiden laatu on vaihdellut hyvästä tyydyttävään. Sukista tai kengistä ei ole kokemusta.
Miehellä on myös pari takkia, jotka ovat olleet hyvälaatuisia.
Meillä ollu lapsella kenkiä,sukkia,mekkoja,housuja,lakkeja,
aluvaatteita yms.
Kaiki ovat olleet erittäin hyviä.
Nyt itsellä Lidlin öljykangastakki ja on aivan loistava sandaalitkin ostin kerran itselleni ja on olleet hyvät.
Hinta laatusuhde noissa vaatteissa todellakin kohdallaan.
Kaikki on ollut todella hyviä! Takki on käytössä nyt toista talvea, sukkahousut pysyneet hyvinä, yöpuvut eivät ole menneet miksikään jne. Tällä kokemuksella voin kyllä suositella!
Tänään ostin pojalle sellaisen hiihtopoolon ja vaikuttaa ainakin ihan laadukkaalle... :)
eikä ole mennyt miksikään. Moni paljon kalliimpi trikoovaate nyppyyntynyt jo parin pesun jälkeen, tuossa ei nypyn nyppyä vaikka pesty varmasti yli 50 kertaa.
Meillä lidlin vaatteet ovat kestäneet siinä missä vaateketjujenkin (hm, lindex jne.) hieman hintavammat kuteet. Olen ostanut ulkoiluhanskoja, kenkiä, sukkia ja farkkuja eikä mistään ole ollut valittamista.
mä olen ankarasti kieltänyt miestäni enää ostamasta Lidlistä lapsille mitään vaatteita tai itselleen työkaluja.
Kaikki em. ovat olleet surkeita ostoksia. Vaatteet kutistuu tai venyy väärään suuntaan. Sukkien varret ovat niin tiukat ettei jalkaa saa työnnettyä sisään. Ja työkalut hajoaa ekalla käytöllä.