Sairaanhoitaja ilmoittautuu lastentarhaan töihin!
Olisi ihanaa hoitaa terveitä lapsia. Ahdistaa olla tekemisissä sairaiden ihmisten kanssa...taisin valita väärän ammatin..
Kommentit (10)
Olen ihmetellyt aina miten joku voi olla töissä masentavassa/alakuloisessa ympäristössä. Mutta hienoa jos joku pitää siitä. Parantumisiakin tietysti tapahtuu josta hoitajat varmaan saavatkin kiksinsä.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 09:35"]
Olen ihmetellyt aina miten joku voi olla töissä masentavassa/alakuloisessa ympäristössä. Mutta hienoa jos joku pitää siitä. Parantumisiakin tietysti tapahtuu josta hoitajat varmaan saavatkin kiksinsä.
[/quote]
Niin siis sairaalassa/hoivakodissa tms? Hyvä kysymys. Itse ainakin koen juurikin sen ympärillä olevan jatkuvan sairauden ja kurjuuden raskaaksi. Kiitosta ei juurikaan saa, haukkuja senkin edestä, johtuen milloin mistäkin, vaikka kuinka yrittäisi tehdä työnsä hyvin.. Sairaat ihmiset kun ovat usein ärtyisiä/pettyneitä/jopa agressiivisia johtuen kivuista ja ylipäänsä kurjasta tilanteesta, mutta sen kohtaaminen joka päivä työssään vie kyllä ainakin minun voimiani.
päiväkodissa töissä. Ihana työ, mutta surkea palkka, joten paluu sairaanhoitajan työhön ja vuorotyöhön sitä myöten oli edessä.
t. päiväkodissa työskennellyt sh
Niin ja ps. välillä päiväkotiin haetaan sairaanhoitajaa töihin, jos kyseessä on esim. allergiapäiväkoti tai joku lapsista tarvitsee henk.koht.avustajaa. Itse olin ihan lastenhoitajana pk:ssa. Pääseehän sinne lähihoitaja niin mikseipä sitten sh, jolla on paljon laajempi koulutus.
kautta irtoaa helposti pitkiäkin sijaisuuksia.
Vakituista paikkaa ei voi saada. Olisipa hienoa saadakin noinkin pätevä sijainen!
-lto-
mutta et saada vakipaikkaa. Täytyy olla alan koulutus.
sairaanhoitaja, joka opiskeli lastentarhanopettajaksi;) Eniten nautin siitä, että minulla on ihana työpaikka ja päivätyö! Ei ole ollut ikävä sairaanhoitajan hommia. keikkafirmojen kautta sairaanhoitajat voi tehdä sijaisuuksia.