Miksi ei voi vaan antaa?
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 15 vuotta ja meillä on kaksi lasta ( koululainen ja pk-ikäinen ) Mieheni haluaisi seksiä noin 3-5 kertaa viikossa. Itselleni riittää 1-2 krt / vko.
Mä hoitelen miehen suulla tai pikapanolla jos mun ei tee mieli. Vaikka lapset on hereillä, niin vessassa kerkee ottaan pikaiset eikä kukaan osaa edes kaivata.
Mä olen ajatellut että käytöstä se värkki ei pahaksi mene ja miksi kieltäisin tyydytyksen toiselta koska itsellä ei tee mieli? Mikä "oikeus" vähemmän haluavalla on alistaa toinen kärsimään puutteesta?
Kunhan mietiskelin....
Kommentit (15)
..on jo lähes 50v. mutta aina vaan on sillä pillu mielessä. Nussia pitäisi jokainen aamu, päivä ja ilta, mutta kun ei sitä oikein kehtaa...Sehän on kyllä itse asiassa lihan pelkkää jyystöä, ei siltä tule jos kerran päivässä. Mutta ei se paljonkaan tarvitse, kun sillä alkaa seisomaan, ja sitten aina vaan nussimaan. Usein riittää, että muutaman kerran survaisee pohjaan, ja sillä siisti. Koti oloissa melko usein liikun ilman alkkareita, ei siis tarvi muuta kuin hiukan kinttujaan levittää. Usein päivisin riittää sellainen seisaaltaan takaapäin nusaisu. Onneksi olen sellaista aika kosteaa tyyppiä, ei tartte kuivana kärsiä, eikä niitä liukasteita.
Mulla on jo lapsena jouduttu suurin osa värkistä kursimaan kasaan, joten paljon muuta ei ole kuin kireää, kipeää ja kiristävää arpikudosta. Miehestä tosi jees ja tiukka juu, edelleen kolmen synnytyksen jälkeen, minulle seksi ei tee kuin kipeää - huolimatta liukasteista. Lääkärin mukaan, kuulemma, on myös mahdollista, että "liiallinen" seksin harrastaminen, mitä se sitten tarkoittaakaan, voi repiä arpikudoksenkin niin, että joudutaan korjailemaan uudestaan.
Kai sitä vois jakaa vaikka joka toinen minuutti, jos siitä edes joskus saisi jotakin iloa itselleenkin. Mutta kun ei ole koskaan saanut, eikä tule koskaan saamaan, kuin järkyttävät kivut, verenvuodot ja itkut.
kipuja, joita 3 synnytystä tuollaisen pillun kautta on aiheuttanut. Siis kun pelkkä mulkku jo aiheuttaa verenvuotoa ja itkua. Miten synnytys yleensä onnistuu, eihän arpikudoksinen pillu veny lapsen pään kokoiseksi.
paljon muuta ei ole kuin kireää, kipeää ja kiristävää arpikudosta. Miehestä tosi jees ja tiukka juu, edelleen kolmen synnytyksen jälkeen
mutta paljon on asiaa auttanut vissiin pienipäiset lapset sekä nopeat synnytykset. Jos ei olisi tuota arpikudosta, synnytykset olisivat kaiketi olleet ihan syöksysynnytyksiä - nyt eivät olleet. No, kivut ei tosin mukavat olleet, mutta synnytyksiin saa sentään kivunlievitystä, makuuhuoneeseen ei. Seksissä osa "ongelmaa" on sekin, että miehelle ei riitä mikään perusmiehen 3 minuutin kuksiminen. Se pitkäkestoinen yhdyntä aiheuttaa sitä verenvuotoa ja kipua, lyhyempi ei ehtisi niin satuttaa.
että esität nauttivasi seksistä. Jos meillä olisi tuollainen tilanne, en edes haluaisi panna vaimoani. Ero olisi todennäköistä. Mikään ei ole vastenmielisempää seksissä, kuin kärsivä/teeskentelevä nainen. Ei sellaisessa parisuhteessa voi olla. Seksi on niin suuri osa parisuhdetta. Toisaalta ymmärrän sinua, sunulla ei ole vaihtoehtoja. Ihmettelen silti, miten mies kestää tilannetta. Miten hän ei muka vaistoa/tiedä ongelmaa vai eikö se haittaa häntä?
Minulla ei seisoisi.
Saatko klitorisorgasmeja tai nautitko seksistä missään muodossa, nuoleeko/hierooko mies sinua?
En teeskentele nauttivani seksistä - en ole koskaan teeskennellyt, en yhdellekään miehelle. Joka ainoa mies, joka on kanssani sänkyyn päätynyt, on tiennyt tämän tilanteeni. Monelle se onkin ollut suuri ongelma, ja suhteet ovat kaatuneet juuri tämän vuoksi. Nykyinen mieheni kyllä välittää, ja pyrkii todella tekemään kaikkensa satuttaakseen minua mahdollisimman vähän - mutta minkäs hän sille voi, ettei ole mikään kolmen minuutin mies. Hänen mielestään suhteessamme on kuitenkin muitakin asioita kuin pelkkä seksi, sellaisia, jotka toimivat hyvin, ja ne painavat hänen mielestään enemmän kuin seksi, jota ei saada koskaan toimimaan. Syy ei ole hänen, eikä minun, korjauksiin johtaneet tapahtumat eivät olleet oma vikani. Mieheni mukaan olisi ollut hölmöä häneltä aikoinaan jättää minut tämän yhden ainoan puutteeni vuoksi, ja nykypäivänä olisi hölmöä rikkoa perheemme näin pienen asian vuoksi. Onhan hänelläkin puutteensa, vaikka ne eivät yhtä fyysisiä olekaan.
Teoriassa on ilmeisesti mahdollista, että pystyisin saamaan jopa emätinorkkuja, sen verran pitäisi olla muutakin kuin arpikudosta tuolla värkissä. Sen vuoksi kai alapää onkin venynyt kylliksi synnyttämiseen - ja itseasiassa synnytykset ovat helpottaneet tilannetta siten, että arpikudoskin on vissiin venynyt tai löystynyt, eikä yhdyntä tee enää nykypäivänä niin kipeää kuin on tehnyt joskus vuosia sitten, ennen synnytyksiä. No, enivei, käytännössä en ole emätinorkkua koskaan saanut. Klitorisorkut ovat toki mahdollisia, ja niitä mies ajoittain mulle antaakin. Nykyisessä tilanteessa ei tosin kovin usein, mutta syyt ovat ihan muualla.
Meillä on tällä hetkellä kaksi pientä lasta, vain, koska keskimmäisemme kuoli kohtuun raskauden loppuviikoilla. Nuorimmainen on puolivuotias, esikoisemme orastava ongelmanuori, elämässä on juuri nyt yhtä jos toistakin murhetta - yöunet jäävät kovin vähiin meiltä molemmilta, ja väsymys verottaa entisestään läheisyyttä ja sitä kautta myös seksielämäämme. Näillä tosin ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millainen mun värkkini on - se on mitä on.
Oletteko kokeilleet markkinoilla olevia hieromasauvoja, niitä on ohuitakin että ne ei pitäisi liukkarin kaa tuottaa kipua. Toinen mahdollisuus on seksuaaliseen nautintoon (peppuseksi). Siellä on yhtä herkkä paikka kuin häpyhuuletkin. Emätinhän on lähes ihan tunnotonta aluetta, suuaukkoa lukuun ottamatta. Saahan tuon miehen tyydytettyä muutenkin kun vain naimalla sisälle pilluun, esim suuseksillä.
MIES ei anna?? Minä haluaisin vaikka joka päivä, mutta hälle riittäis hyvinkin kertaviikossa... =/ Ja olenkin kysynyt joskus, et kuin ei vaan voi antaa?? Onko se luvallisempaa miehelle pitää nainen puutteessa??
ei halua, sanoo ettei tee mieli. mut eipä elettäkään että vois suulla tai kädellä avittaa puutteessa elävää miestään, ei edes tule lähelle.
m35hki
Meilläkin oli synnytysten jälkeen paljon arpia, kipuja, jne. mutta sännöllisellä öljyhieronnalla (Ceridal Intime) ja sormitreenillä alapää parani loistavaan kuntoon. Ei kannata aluksi edes yrittää peniksellä vaan aloittaa hyvin varovaisella sormetuksella. Nainen voi sitten ottaa treenien jälkeen suihin tai hoidella miehen jotenkin muuten.
Niin, ja varsinkin pikkulapsiperheessä pikapanot on minusta ihanaa arkirakkautta. En tajua niitä miehiä jotka ei voi vastaanottaa naisen rakkaalleen tarjoamaa pikapanoa vaan vaatii että naisen tulee joka kerta saada orgasmi.
mikä oikeus miehellä on pitää naista puutteessa?
minä haluan raskaana ollessani lähes koko ajan. mies tämän tietää, mutta ei tee elettäkään auttaakseen. ja kyllä, olen sanonut etten sitä mulkkua tarvitse, voi hoidella sormin tai kielelläkin, mutta ei!
itse hoitelen miehen kyllä muutaman kerran viikossa, kun en synnytyksen jälkeen yhdyntöihin pysty/halua. ja silti hänen pitää marista kun joutuu elämään puutteessa ja kun on niiiiiiin kamalaa tämmönen elämä.
helkkari! nyt on neljäs raskaus loppu puolella eikä minun puutettani ole millään lailla taaskaan helpotettu. ainuttakaan kertaa en ota suihin tämän synnytyksen jälkeen. kärsikööt!!!
Silloin suosittelen kyllä lääkäriin menoa. Jostain syystä miehelläsei ole haluja tai sit se on elämäntaparunkkari.
Meilläkin oli synnytysten jälkeen paljon arpia, kipuja, jne. mutta sännöllisellä öljyhieronnalla (Ceridal Intime) ja sormitreenillä alapää parani loistavaan kuntoon. Ei kannata aluksi edes yrittää peniksellä vaan aloittaa hyvin varovaisella sormetuksella. Nainen voi sitten ottaa treenien jälkeen suihin tai hoidella miehen jotenkin muuten.
Niin, ja varsinkin pikkulapsiperheessä pikapanot on minusta ihanaa arkirakkautta. En tajua niitä miehiä jotka ei voi vastaanottaa naisen rakkaalleen tarjoamaa pikapanoa vaan vaatii että naisen tulee joka kerta saada orgasmi.
Näin päin tämä kuulostaa oudolta.
Pillu sinultakaan sitä on vielä hautaankin kannettavaksi asti. Moni nainen kai luulee että pillu kuluu jos sitä antaa ukon jyystää, ja siksi pihtaavat? Minä olen antanut ukkoni nussia niin montakertaa vuorokaudessa kuin itse jaksaa. Eikä siinä ole vaikeaa olla naitavana itselläkään. En tosin jokakerta saa orkkua kun ukkoni nussi, jopa 3kertaa vuorokaudessa. Kyllä se tahti näyttää vähenevän kun ikää tulee mittariin. Nykyään riittää jo yksi kerta vuorokaudessa.