Professorin lentobussi?
Muistaako kukaan lasten/nuortensarjaa Professorin lentobussi. Tuli muistaakseni ainakin vuonna -87 perjantaisin ykköseltä. Onko tätä tullut myöhemmin telkkarista?
Itse asiassa nimestäkään en ole ihan varma. Ohjelmassa kuitenkin professori lenteli lentobussilla lasten kanssa ja jänniä tilanteita riitti. Jossain jaksossa joku meinasi upota juoksuhiekkaan jne. Jollain vuorella asui pahiksia.
Muistuuko mieleen? onko jollain parempia muistikuvia?
Kommentit (7)
Ei kyllä kovin selkeitä muistikuvia ole kuin siitä punaisesta lentävästä bussista.
Jossain jaksossa oli salamantereita ja oltiin jossain vuoristossa/luolissa.
Siinäpä suunnilleen kaikki mitä muistan.
mikä sarjan pointti oli? Mullakin on juuri tällaisia hämäriä muistikuvia.
Ei kyllä kovin selkeitä muistikuvia ole kuin siitä punaisesta lentävästä bussista. Jossain jaksossa oli salamantereita ja oltiin jossain vuoristossa/luolissa. Siinäpä suunnilleen kaikki mitä muistan.
Sarja tuntui tuolloin tosi hyvältä ja (´älillä vähän liiankin) jännältä. Olisi kiva katsoa se nyt uudestaan.
Olin aika pieni silloin, kun tuo tuli televisiosta, juuri ja juuri tuon tunnarin muistin. Meillä oli vielä mustavalkoinen telkkari 80- luvun alussa.
syntynyt v. 1984, ja tämä tuli hänen ollessaan pieni. Poika pelkäsi tuota ukkelia. Tunnussävel tuli heti mieleen, kun näin tämän aloituksen. Professorilla oli naisapulainen, neiti joku.
..tai sitten vaan Proffessor Poopsnagle.Vuonna 1986 tehty austraalialainen nuortensarja.Itse muistan pirteän tunnarin(löytyy You Tubessa,jos haet Proffessor Poopsnaglea)ja sitten sen ilmassa lennelleen punaisen bussin ja zeppeliinin risteytymän hyvin.
Tubesta löytyy kokonaisia jaksojakin,jos haluaa muistoja verestellä..
Muistaako kukaan?
Ap