Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä arvoisia ovat myynnistä poistuneet arabia arctica

Vierailija
02.11.2009 |

sarjan vaalean siniset astiat. minulla kahvikuppejä,2 tee kuppia,leipälautasia,ruokalautasia kahta kokoa,kahvilautasia,keittolautasia,kaadin,jokaista muistaakseni 12..pohjassa lukee vain arabia arctica muusta en tiedä. sain ne joskus lahjaksi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän myynnistä poistuneilta muumimukeiltakin vedetään huimia hintoja?????

Vierailija
2/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luultavasti valkoista arabia arcticaa vähemmän, se on kuitenkin edelleen myynnissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kyllä maksaa niistä, en nyt mitään huimia hintoja, mutta ihan kohtuullisesti. Mulla on valkoista arcticaa ja noi vanhat juttelee mulle. Mutta siis onko sulla vain 2 teekuppia ja kaikkia muita osia 12? Mä olisin kiinnostunut just lautasista, ja tosta kaatimesta, mutta kahvikupeista mä itse asiassa en ole kovin kiinnostunut, ne on liian pieniä.

Valkoisten lautasten hinta kaupassa näytti viime viikonlopulla olleen noin 10e kappale. Eli paljonko sulla niitä on?

Vierailija
4/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa meni rikki,kauppareissun aikana oli kuivausritilä jotenkin hajonnut ja kaapista ulos viu!astia. asiaan. 7 isoa ruokalautasta,7keskikokoista ruoka lautasta,5 keittolautasta,eli syvää,3 leipalautasta,12 kahvilautasta ja 12 leipälautasesta hieman pienempiä,isompia kuin kahvilautaset :O (en tiedä miksi näin) ja pelkkaa vaalean sinistä. tämä kaadin,en tiedä mikä oikea nimitys on kastikkeelle tarkoitettu. olenpas huono kauppias kun en nimiä tiedä ;D

Vierailija
5/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niitä ei enää saa täydennettyä. Täydestä astiastosta olisin ollut valmis maksamaan enemmän. Veikkaan, että hinta jää nyt alle 5 euron/kpl. Mihin joku tarvitsisi esim kolmea leipälautasta? Onneksi ruokalautasia sentään on yli 6, mutta siinäkin tuo yhden keittolautasen puuttuminen on vähän ongelma.

Ja mä olisin halunnut nimenomaan niitä raidallisia, siis missä se vaaleansininen reuna kiertää lautasta ja kuppia. En ihan osaa mieltää, minkälaisia nämä nyt on. Sorry, mutta ei meille taidakaan tulla kauppoja.

Vierailija
6/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh juu,ei tainnu tulla kauppoja. siksi ajattelinki huutiksessa tms myydä nuo pois kun en itsekkään tee niillä mtn ja olen kyllästynyt. jospa joku tarvitsisi täydennystä omiinsa ;)

Vierailija
7/7 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kiinnostunut lähinnä kahvikupeista ja kahviaseteista.puh nro 0503024032

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän