Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ja huumeet

Vierailija
02.11.2009 |

Minulle sattui outo juttu. Olin viikonloppuna kaverini polttareissa. Polttarit olivat ihan mukavat ja siistit ja päättyivät ajallaan (morsian kunon raskaana).

Jäin hetkeksi yksin istumaan ja kuten tavallista sain miesseuraa. Sanotte tietenkin, että on ihan normaalia, että päätyy siitä sitten vieraan miehen kanssa sänkyyn, mutta minulle moinen ei ole normaalia. En ole koskaan pettänyt miestäni. No nyt päädyin. En ollut hirveässä kaatokännissä ja muistan hyvin mitä yöllä tapahtui. Onko olemassa mitään ainetta, jota mies ehkä salaa laittoin juomaani? Sellaista, joka saa olon kevyeksi ja halukkaaksi? Vai nousiko vain sisäinen lutkani esiin?

Kun eilen aamulla heräsin, niin ensin olo oli ihan kuin kaikki olisi ollut vain unta, kunnes tajusin...

Nyt sitten aika paniikki. Olen kotona lasten kanssa ja

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet altistunut seksivietillesi. Mies ei ehkä täytä kaikkia tarpeitasi, vaikka et sitä tietoisesti itsellesi myönnä, ainoastaan alitajuisesti. Missä miehesi on, panitteko heti aamulla? Yleensähän tuollainen toimii parisuhteen piristäjänä, varsinkin jos et rakastunut tähän toiseen.

Vierailija
2/8 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...äläkä pistä pettämistäsi jonkun "huumeen" piikkiin. Käsittämätöntä! Ensin ap pettää miestäänja sitten yrittää vierittää syyn jonkun "huumeen" piikkiin. Sellaista huumetta ei ole vielä keksittykään, että muistaa kaiken ja olisi silti ollut jotenkin tahdoton. Eli kanna vastuusi äläkä syytä jotain huumetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noin siinä kävi

Vierailija
4/8 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja nyt tyypilliseen naisten tapaan etsitään syitä väkisin kaikesta muusta paitsi itsestä.

Kun panettaa niin panettaa.. =)

Vierailija
5/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tosiaan oli vain sitä kun pitkästä aikaa pääsi ihmisten ilmoille. Päivät, viikot ja kuukaudet kun kuluvat kotona lasten kanssa, sillä asumme maalla.

Olo oli vain niin outo... No nyt ainakin ymmärrän paremmin miten helposti sitä saattaa pettää.

Vierailija
6/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kokemus enemmän positiivinen vai negatiivinen? Mitä ajattelet nyt miehestäsi?

Onko mikään enää ennallaan suhteessanne?

Oma vaimoni petti minua kesällä, pani vierasta miestä, johon tutustui ensin netissä. Vaimo ei oikein vieläkään osaa sanoa, miksi niin kävi, mutta erittäin tietoista toimintaa se oli. Lähti "selventämään ajatuksiaan" toisen miehen kanssa, salaa tietysti. Pelkkää seksiä se kuulemma oli, mutten ihan usko sitä. Selväksi olen tehnyt, että seuraavasta kerrasta on kaikki ohi. Uskon, että seuraavaa ei kyllä tule.

Vierailija
7/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naivi. Et taida päästä koskaan ajatustasolla tuosta ylitse. Laita nainen vaihtoon ja jatka oikeasti elämääsi kun et voi jättää asiaa taaksesi ja olla pohtimatta sitä.

Vierailija
8/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta pääse yli eli unohda. Pitääkö kaikki suhteen ikävät asiat unohtaa, että suhdetta voi jatkaa? Vai riittääkö, että ne eivät haittaa liikaa?

Missä kohtaa olen naivi? Vai mitä tarkoitat?

Meillä on lapsia, joten ajatuksena eroaminen ei ole kiinnostava. Tiesin jo tuolloin, että meillä meni melko huonosti seksipuolella. JA muutenkin tunnepuolella.

Jos meillä olisi mennyt todella hyvin, en olisi lähtenyt jatkamaan tätä suhdetta.

-7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän