Ilmarille pikkusiskon tai -veljen nimi?
Auttakaas! Kolmitavuinen nimi olis kiva, muttei ehdotus vaatimus. Toiveena suomalainen, reipas nimi.
Kommentit (15)
Eevertti oli ihan uusi tuttavuus, aika hauska. Annikkia ollaan itse asiassa vähän itsekin miettinnet. (Kalevalassahan Annikki oli Ilmarisen sisko, joten aika kiva sisaruspari olisi.)
Kiitos ehdotuksista! Ihan täysillä eivät kuitenkaan vielä kolahtaneet.
Näitähän on ehtinyt tulla jo monia. I-alkuisista nimistä taitaisin kelpuuttaa vain Inkerin.
Alma kyllä voi olla kiva, edesmenneen mummoni nimi. Elmeri on mielestäni liian lähellä Ilmaria.
Kiitos kaikille! Hetken olen vielä koneella, eli mielelläni luen edelleen.
Inari myös sopisi Ilmarin siskolle?
Lotta
Marikki
Meeri
Vilma
Olavi
Kasperi
Nuutti
Leevi
Marikki onkin kiva! Taitaapa aivan nousta suosikkien joukkoon. Poikanimistä ehkäpä vain Olavi on harkinnassa. Kasperi on liian nykyaikainen, Nuutti ja Leevi taas kauniita mutta liian "nynnynimiä" minun makuuni.
Tiesinhän, että AV:lta saa apua! :)
Ilmatar taitaa olla jo liian juhlallinen ja kaukana kalevalaisessa maailmassa, siis liian kaukana nykymaailmasta...
Verneri
Severi
Eemeli
Santeri
Valtteri
Siiri
Meeri
-ri-loppuisista Siiri on ehdoton suosikki. Taitaapa olla tällä hetkellä kaikkein varmin vaihtoehto.
Anneli, Onneli, Marjatta, Terhikki, Tuulikki, Helmiina, Elmiina, Alviina, Aliisa, Aliina, Elina, Tuulevi, Valpuri, Viliina, Marjaana, Tuulia, Katriina, Marleena, Susanna, Johanna
Einari, Kaaperi, Akusti, Aapeli, Aukusti, Anselmi, Verneri, Viljami, Vilhelmi, Taneli, Hermanni, Akseli, Severi, Santeri, Sammeli, Topias..
Eemeli ei tosin oo ri-loppuinen
Kiva, jos Siiri miellytti
T se ri-loppuisten ehdottaja :D
Tulipas ihan mahdottoman pitkä ja ihana posti! Pitää jättää nimet yön tunneiksi hautumaan...
Kiitos teille kaikille! Taidan painua unten maille.
Eevertti