Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltit mammat auttakaa.

Vierailija
01.11.2009 |

Ollaan yritetty lasta vuosi. Ikinä ei raskaustestiin ole tullut kahta viivaa tai edes viivan paikkaa. Nyt tuli haalean haalea pystyviiva siihen kohtaan, johon se paksu, selkeä viiva tulisi.

Voisinko olla raskaana. Ihan kädet tärisee. :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee parin päivän päästä uus testi. ;)

Vierailija
2/13 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu uskomattomalta. Vaikken olisikaan raskaana, niin postitiivista on se, että jotain on ehkä ollut tekeillä. :)

Jännittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivan haaleudella ei niin väliä :-) Mulla on kolmessa raskaudessa testissä ollut nimenomaan haalea viiva.

Testaa huomenna aamuvirtsasta uudestaan (tai jos kärsimätön, niin käy ostamassa toisenmerkkinen testi ja testaa uudelleen...)

Vierailija
4/13 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, kun testit on loppu ja aamulla kuuteen töihin. Täytyy pitää pidennetty ruokatunti huomenna ja marssia apteekkiin! :D

Kiitos teille tsempistä. Oon niin onnellinen yhdestä haaleasta viivasta että. :)

Vierailija
5/13 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi voi valehdella ja väittää negaa vaikka ois raskaana mutta ei koskaan päinvastoin :) joten onnea!

Vierailija
6/13 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyse ei siis ole ns. "viivan paikasta." (Harmaa, aavistuksen sopivassa valossa näkyvä viiva, varmaan tiedät mitä tarkoitan jos olet tehnyt kerran negoja aikaisemmin.)

Vierailija
7/13 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut sitä testiä uudelleen nyt? Joissakin testeissä haalea viiva vahvistuu tuntien kuluessa ja tulee selkeämmäksi. Mitä sun testisi näyttää nyt?

Vierailija
8/13 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eräs jonka haalea viiva on kohta 9 kk ;)

Vierailija
9/13 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet raskaana, tämän olen minäkin kokenut! Eli katso testiä tunnin-parin kuluttua testin teosta.

Vierailija
10/13 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siinä mitään väriä ja kyllä se mun mielestä oli hieman punainen.:) Aiemmissa testeissä en mielestäni ole nähnyt, kuin puhtaan valkoisen ikkunan.

Ehkä se viiva hieman vahvistui ajan kuluttua tai sitten tuijotin sitä niin kauan, että aloin kuvitella sen selkeämmäksi. :D

Tuun huomenna kertomaan tuloksen!! :)

t.ap

Vierailija
11/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tuli kaksi viivaa. Edelleen haalea, mutta selkeästi vaaleanpunainen ja vahvempi edelliseen verrattuna. :)

Jaiks!! :D Arvatkaa vaan mun riemua. Täytyy varmaan tehdä vielä huomenna uusi. Teen joka päivä synnytykseen asti, että uskon tämän todeksi!

-ap

Vierailija
12/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne jännät ajat vasta alkaakin. :)

Mitä kaikkea vielä edessä onkaan!! Pitkästä aikaa tulevaisuus näyttää erittäin valoisalta. :) Tietty pelkään esim. keskenmenoa. Tätä raskautta (kai niin jo uskaltaa sanoa)kun on niin kauan odotettu, mut nyt nautin tästä onnesta täysin (ja kipein) rinnoin!! :D

Vierailija
13/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä