Mun puolisolle tuli sikainflurokotteesta tod huono olo moneksi päiväksi
Mistähän johtunee vaikka kys. rokote ei ole edes mikään heikennetty virus -tyyppinen?
Kommentit (7)
Osa saa kuvaamiasi oireita ja ne ovat odotettuja vaikkei kovin yleisiä. Koska miehesi on saanut jonkun muun rokotteen? Millaista oiretta silloin oli? Tuntuu että me aikuiset emme oikein osaa ymmärtää että lähes aina kaikki rokotukset aiheuttavat jonkinlaista oiretta. Meitä niin harvoin rokotellaan.
Mun ystävä sai rokotteen muutama päivä sitten ja on edelleen saikulla. Nopsasti nousi kuume yli 39 asteeseen, sitten tuli nivelkipuja, kurkkukipua ja niska oli järkyn kipeä. On ollu siis tosi sairas monta päivää. Tänään oli kuulemma kuume laskenut. Huh voiko siitä rokotteesta tosiaan noin pahat oireet tulla??? Toiselle ystävälle ei tullu kuin kova päänsärky päiväksi ja semmonen hinkuva yskä on ollu nyt muutaman päivän. Miten sitä noin erilailla reagoi? Ihmetyttää. Mietin otanko itse vai en.
Mun ystävä sai rokotteen muutama päivä sitten ja on edelleen saikulla. Nopsasti nousi kuume yli 39 asteeseen, sitten tuli nivelkipuja, kurkkukipua ja niska oli järkyn kipeä. On ollu siis tosi sairas monta päivää. reagoi? Ihmetyttää. Mietin otanko itse vai en.
ja voihan jollekin onnettomalle käydä niinkin että altistuu sikainfluenssalle rokotteen saamisen aikoihin ja saa itse taudin. Mutta kuumetta rokote kyllä voi nostaa.
ja syytetään siitäkin rokotetta eikös juu!
Olen töissä paikassa, jossa useat henkilöt saivat rokotteen ja itsekin sen otin. En ole kuullut kenellekään tulleen haitallisia sivuvaikutuksia, ei edes lämmönnousuakaan juuri kellään. Rokotuskohta vain VÄHÄN arka pari päivää, mutta sehän on sen merkki että rokote vaikuttaa. Kaikki ovat käyneet virkeänä töissä rokotuksen jälkeen ihan normaalisti.
Ikävää jos ap:n puolisolle tuli huonoa vointia rokotteesta.
sellaistahan ei ole normaalissa influenssarokotteessa.