Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen vaimo

Vierailija
31.10.2009 |

päästää miehensä rauhanturvaajaksi ja vielä AFGANISTANIIN? Kaverini kertoi eilen, että hänen miehensä on suunnitellut lähtöä. Meinasin ihan tuolilta tippua! Mun mies meinasi lähteä Kosovoon, mutta en päästänyt. Ja kosovossa on nykyään kuulemma jo ihan turvallista tai ainakin turvallisempaa kuin afganistanissa! En ymmärrä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään olisi mielissäni jos mies päättäisi lähteä rauhanturvaajaksi, mutta en ole mieheni vartija. Isä kävi kerran purjehtimassa atlantin yli 3kk, eipä äiti siitä niin tykännyt mutta meni miten meni.

Siis tottakai jos on pienet lapset tms, sillon voi oikeesti vähän pakottaa jäämään, mutta jos tilanne sallii lähdön niin ei ole toisen asia toisen edestä päättää. Elämä on lyhyt, pitää tehdä niinkuin tahtoo, periaatteessa.

Vierailija
2/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli jo miehen tavattuaan tiennyt, että alkaa seurustelemaan sotilaan/rauhanturvaajan kanssa, eikä voi miestä estää koska silloin teki sen valinnan. Lisäksi ajattelee kuulemma niin että sattua voi missä tahansa.

On kyllä siltikin mielestäni kummallista. En itse päästäisi ja olisi huolesta kipeänä kuukausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ette päästäisi miestänne työharjotteluun tai käytännön hommiin vaan teoria on turvallisempaa oppitunnilla.

Sotilaan uskottavuus kärsii jos ei ole käytännön kokemusta takana.

Vierailija
4/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ette päästäisi miestänne työharjotteluun tai käytännön hommiin vaan teoria on turvallisempaa oppitunnilla.

Sotilaan uskottavuus kärsii jos ei ole käytännön kokemusta takana.

Mutta osan ilmeisesti mahdoton tätä ymmärtää vaan kyse on tietenkin "huonosta vaimosta". Voi ajattelumaailman kapeutta..!

Vierailija
5/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo, joka kunnioittaa miehnsä päätöksen. Sen sijaan, että tuomitset, olisit kannustava, ja toivoa antava ystävä. Jonkun on mentävä myös Afganistaniin. Lukekaa kaikki Khaled Husseinin kirjoja: A thousand splendid suns, sekä The kite runner-molempia löytyy suomennettuna. Ehkä auttaa vähän ymmärtämään, miksi sinne Afganistaniinkin on mentävä. Siellä nimittäin on pikkuisia lapsia, jotka räjähtävät palasiksi kaduilla kävelessään....näin yhtenä esimerkkinä.

Vierailija
6/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samansuuntaisia mietteitä kuin numero4 kertoi ystävänsä sanoneen. Kun tapasin mieheni, hän oli juuri hakenut EU:n nopean toiminnan joukkoihin (pääsi mutta jätti erinäisistä syistä menemättä) ja tiesin siis jo silloin, millaisen miehen kanssa alan heilastelemaan.

Mun mies on kans puhunut tuosta Afganistanista. Olen toivottanut turvallista ja hyvää matkaa ja onnea hakuun=)

Vierailija
7/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti rakastaa, ei voi edes kuvitella elävänsä eri maisa tms.

Vierailija
8/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työ voi käydä vaaralliseksi. Ammattinsa ovat valinneet ja ns. turha ruikuttaa. Antakaa miestenne tehdä työtä, jota osaavat ja jota haluavat, jos tahtomiset menevät kovasti ristiin ja toinen vastoin tahtoaan noudattaa toisen halua, se kostautuu myöhemmin.

Vierailija
9/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa mies tekee jatkuvasti töitä edes toisella paikkakunnalla, siis siten että on viikkoja pois kotoa.

Olen ihan vakuuttunut että miehet hankkivat tyydytystä muualta ollessaan viikkoja pois kotoa. En usko että voi olla onnellinen avioliittoliitto jos mies reissuhommissa ja siis viikkoja yhtäsoittoon toistuvasti pois kotoa.

Vierailija
10/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään olisi mielissäni jos mies päättäisi lähteä rauhanturvaajaksi, mutta en ole mieheni vartija. Isä kävi kerran purjehtimassa atlantin yli 3kk, eipä äiti siitä niin tykännyt mutta meni miten meni. Siis tottakai jos on pienet lapset tms, sillon voi oikeesti vähän pakottaa jäämään, mutta jos tilanne sallii lähdön niin ei ole toisen asia toisen edestä päättää. Elämä on lyhyt, pitää tehdä niinkuin tahtoo, periaatteessa.

Oon just kans tätä mieltä. Mieheni ei ole rauhanturvaaja, mutta hän harrastaa arktisia vaelluksia. Eli esim kuukauden reissu, ja vaarat on tiedossa. Olen "antanut siunaukseni" reissuun, silloinkin kun toinen lapsi oli alle 1v. Siksi varmaan mies pitääkin minua hyvänä vaimona, koska haluan hänen toteuttavan unelmiaan silloin kun siihen on mahdollisuus!

Vierailija
11/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan oikeasti, meillä on ainakin tosi onnellinen ja hyvä suhde vaikkakin asutaan silloin tällöin eri paikoissa. Olemme asuneet eri maissa myös muista syistä, itsekin olen ollut töiden takia maailmalla. Luottamusta se toki vaatii ja todella kovaa rakastamista, mutta sitä meiltä löytyy. Ymmärrän toki, ettei kaikki siihen pysty mutta me ollaan ajateltu asia niin että omaakin elämää on elettävä.

jossa mies tekee jatkuvasti töitä edes toisella paikkakunnalla, siis siten että on viikkoja pois kotoa.

Olen ihan vakuuttunut että miehet hankkivat tyydytystä muualta ollessaan viikkoja pois kotoa. En usko että voi olla onnellinen avioliittoliitto jos mies reissuhommissa ja siis viikkoja yhtäsoittoon toistuvasti pois kotoa.

Vierailija
12/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehensä harrastaa vaarallisia lajeja esim. motocrossia, moottoripyöräilyä, off-road autoilua, itsepuolustuslajeja, metsästystä tai vaikka baarissa käyntiä?

kun ei ikinä voi tietää että mitä tapahtuu ja sattuu. eikun vain sidotaan miehet siihen toimiston penkkiin kiinni ja kääritään kuplamuoviin..

aah. Olisi pitänyt kirjoittaa tuohon otsikkoon että sisältää ironiaa.

Voisi kyllä mieluummin kysyä että minkälainen mies antaa vaimonsa päättää noin rankasti tekemisistään.

Vierailija
13/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin sitä että onko oikeasti suhde kunnossa/rakkaus miestä kohtaan jos ilman nikotuksia voi päästää miehen kuolemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän