Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedän että teen väärin ja kärsin siitä.

Vierailija
30.10.2009 |

Meillä on molemmat mummolat kävelyetäisyydellä ja isommat lapset vierailevat niissä halutessaan. Ärsyttää kun lapset vierailevat mieluummin appivanhempien luona. Syytä siihen en tiedä. Arvailen vain että koska siellä on kaikkea epäterveellistä herkkua tarjolla. En myöskään ole appivanhempien kanssa samalla aaltopituudella ja meillä ei oikein synkkaa. Pienempiä lapsia en sinne hoitoon laita kuin pakkotilanteessa. Tiedän että teen väärin mutta minkä tunteilleen voi. Jostain syystä sitä haluaa olla lojaali omille vanhemmilleen ja suosia heitä. Mua oikein ärsyttää kun anoppi työntyy kylään. Mitä oikein voisin tehdä että tämä asia korjautuisi kaikkia tyydyttävällä tavalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miltä tuntuisi jos parinkymmenen vuoden päästä oma miniäsi, esim. poikasi vaimo, kohtelisi sinua samalla tavalla ja ärsyyntyisi sinun tullessasi paikalle.

Yritä asettua toisen asemaan.

Vierailija
2/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tuntea väärin, mutta tehdä silti oikein. Ilmiselvästi myös tiedostat, että tuntemisesi, eivät kerro appivanhemmistasi, vaan on lähinnä Sinun ongelmasi.

Keksi joka päivä yksi hyvä asia anopistasi ja apestasi. Ja harjoittele niiden pienten antamista myös hoitoon.

Voisitko ottaa tuon mahdollisten herkkujen puputtamisen puheeksi? Jos se loppuisi, niin muuttuisiko tunnetilasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat ja sinun vanhemmat on yhtälailla lasten isovanhempia.

mutta kärsin omien vanhempieni puolesta että lapseni suosivat toisia isovanhempia enemmän vaikka omani tietenkin minun mielestäni ovat paremmat isovanhemmat.

t. ap

Vierailija
4/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka omani tietenkin minun mielestäni ovat paremmat isovanhemmat. t. ap

Vierailija
5/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suosii" niitä, joiden kanssa synkkaa. Itselläni on se tilanne, että sekä anoppini että oma äitini ovat sietämättömiä, joten sikäli ei ongelmaa. Tosin eivät ottaisi lapsiamme hoitoon suin surminkaan, joten eipä sitäkään tarvitse sitten miettiä. Onneksi isäni ja sekä minun että miehen sisarusten kanssa synkkaa hienosti:)

Vierailija
6/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mittareilla? Miten perustelet paremmuuden?

Ne ovat siis: turvallisuus, asiallisuus, syöminen.

Vierailija
7/7 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tuntea väärin, mutta tehdä silti oikein. Ilmiselvästi myös tiedostat, että tuntemisesi, eivät kerro appivanhemmistasi, vaan on lähinnä Sinun ongelmasi. Keksi joka päivä yksi hyvä asia anopistasi ja apestasi. Ja harjoittele niiden pienten antamista myös hoitoon. Voisitko ottaa tuon mahdollisten herkkujen puputtamisen puheeksi? Jos se loppuisi, niin muuttuisiko tunnetilasi?

Meillä ei vain kemiat käy yksiin ja kuten jo sanoin taustalla on niin monta asiaa. Yksi on turvallisuus. Olen itse hirveän huolehtivainen emo ja niin on oma äitinikin. Joten kai siksikin luotan omaan äitiini hoitajana paremmin.

Jotain pitäisi todella keksiä. En halua käyttää kaikkea energiaani tämän ongelman puimiseen. Mutta kun nuo tunteet on niin vahvat ja tuntuu että niistä ei pääse eroon.

t. ap