Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovat auttakaa

Vierailija
29.10.2009 |

Tiedän että meillä ei pitäisi olla mitään hätää vaikka kuolisimmekin koska olemme kristitty uskova perhe. Silti on nyt alkanut ahdistaa h1n1 ja mitä siitä seuraa. Esim. tänään esikoisemme synttäreiden lähestyessä mietin että entä jos tämä on hänen viimeinen syntymäpäivä jonka näen. Miten saisin voimaa olla levollisin mielin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos mahdollista, käy keskustelemassa esim. papin tai sielunhoitajan kanssa. Itselläni se on aina rauhoittanut, samoin se, kun tiedän muiden rukoilevan minun/meidän perheen puolesta.

Vierailija
2/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydämeen. Minua on rauhoittanut kun olen kuullut joidenkin ihmisten kertomukset, jotka ovat "käyneet rajan tuolla puolen" kun esim sydän on ollut pitkään pysähdyksissä. Yksi henkilö kertoi käyneensä taivaassa ja siellä oli Jeesus. Hän kertoi kuinka kaunista siellä oli. Sen kuvauksen kuultuani en ole enää pelännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuolemanpelko tunnetaan muissakin piireissä. Itse olen kyllä uskova, mutta ei se poista kuolemanpelkoa. Se on aivan luonnollinen, ihmiselämään kuuluva pelko. Uskovilla ei ole siihen mitään erityisratkaisua. Ajatus Taivaasta voi lohduttaa, mutta harva täältä silti on valmis ennen aikojaan lähtemään.

Vierailija
4/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska Jumala on suunnitellut meidän ja lastemme elämän alusta loppuun. Jos pahin tapahtuisi, hän olisi siinäkin meidän kanssamme ja tukenamme.

Tottakai jokainen äiti on huolissaan lapsistaan jos heitä uhkaa jokin. Sellasta on äidin rakkaus ja Jumala on senkin laittanut meihin jotta lapsista pidettäis parasta mahdollista huolta.

Emme me voi muuta kuin käyttäytyä fiksusti, yrittää välttyä taudilta, ottaa rokotukset jne. ja jättää lapset Jumalan käteen.

Vierailija
5/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuolemanpelko tunnetaan muissakin piireissä. Itse olen kyllä uskova, mutta ei se poista kuolemanpelkoa. Se on aivan luonnollinen, ihmiselämään kuuluva pelko. Uskovilla ei ole siihen mitään erityisratkaisua. Ajatus Taivaasta voi lohduttaa, mutta harva täältä silti on valmis ennen aikojaan lähtemään.

kuolemanpelon. ei toki aina, mutta usein. Kuolemanpelko on varmasti tarkoitettu ihan meidän suojelemiseksiksi. Se on siis hyödyllinen pelko, jotta emme toilaisisi tolkuttomasti ja tajuaisimme vaaran paikat.

Vierailija
6/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Hän järjestää kaiken lopulta parhain päin. Ilmestyskirja kertoo, että lopunaikoina tulee sairauksia yms. vitsauksia, mutta Jeesus pelastaa ne, jotka häneen uskovat.

Vierailija
7/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se ikävä uskovankin sydämeen jää. Kukapa äiti ei lapsiaan jäisi ikävöimään.

Ja kuten edellisetkin, ota vaan ap se rokote itsellesi ja lapsillesi, kyllä se Jumala on sen viisauden antanut näille rokotteen keksijöille ja Suomen viranomaisille joilla on pitkä lääketieteellinen koulutus. Luotetaan ennemmin asiantuntijoihin kuin kaikenmaailman hihhuleihin.

Vierailija
8/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaas, hihhulit, vaikka tämä ja kommentoikaa.

http://video.google.com/videoplay?docid=-7810993921354002750#

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme