Onko tämä teidän milestä reilua? Kyytiasiaa. ov
Olen ollut kaksi kertaa kuskina kolmelle pikku likalle, kun ollaan menty samalle kurssille. Kiitosta tai mitään en ole saanut. En edes bensarahoja, vaikka olen joutunut tekemään n. 14 kilsan lenkin matkalla, että olen saanut likat kyytiin.
Noh, kurssin vika osa on tänä viikon loppuna ja olen tällä hetkellä vahvalla lääkekuurilla (=hammas on krempannut viime aikoina eli ei ole mitään tarttuvaa), kurssille on pakko mennä tai menettää kurssin maksun (90 euroa), seura on onneksi maksanut tuon, mutta siitä huolimatta.. Bussit/junat kulkevat huonosti (tai siis väärään aikaan + tarvitsisin kuitenkin asemalta kyydin perille). Tarkistin nuo aikataulut jo, mutta ei onnistu. Olisin joko myöhässä tai sitten joutuisin odottamaan asemalla ties kuinka monta tuntia. Eikä mies voi lähteä kuskiksi, koska on viikonlopun töissä ja muksut on mummilassa.
Noh, soitin tuon toisen seuran tyypille ja kysyin, että onko tytöillä kyyti ja selitin tilanteen, että mielelläni en lähde yksin ajamaaan (lähtö on siinä puoli seitsemän aamulla) jne. Vastaus oli, että on tytöillä kyyti, mutta autoon ei mahdu, kun kuskeiksi lähtee jonkun tytön mummi ja pappa.
Ei siinä mitään, tuli vaan sellainen tunne, että mua käytettiin hyväksi. En mä kyydityksestä rahaa ollut vailla, se yksi pieni sana nimeltään KIITOS olisi riittänyt.
Kommentit (3)
eivät varmaan osaa edes asiaa ajatella? Mutta kiitos nyt tuntuisi olevan pieni vaiva. Sekään ei kaikilta tule luonnostaan.
Ja matka ei ollut mikään pikku matka vaan ajoaika on tollaset 3 tuntia, huonolla ilmalla 3,5 tuntia.
ap
eivät varmaan osaa edes asiaa ajatella?
Mutta kiitos nyt tuntuisi olevan pieni vaiva. Sekään ei kaikilta tule luonnostaan.