Näin mä olen laihtunut jo 13kg:D
Mun lähtöpaino oli 72kg/168cm, söin ihan perusterveellisesti mutta ongelma oli turha pupeltaminen, kahvin kanssa, telkkaa kattoessa, illan mittaan jne. Oon nyt laihtunut 13 kg syömällä näkkäriä noiden sijaan. Syön ihan normaalin aamupalan, lounaan ja päivällisen (ruisleipää, kotiruokaa..) mutta ne ylimääräiset olen korvannut näkkärillä, kahvin kanssa otan yhtä tiettyä näkkäriä, telkkaa katsoessa napostelen toisia ja iltateellä syön kolmatta näkkärimakua, valikoimaa löytyy ja mä ainakin pystyn syömään ihan pelkiltään. Vajaassa kolmessa kuukaudessa olen laihtunut 72kg->59kg. Nyt en tosin tiedä mitä tehdä ettei napostelukierre ala ja paino taas nouse, kai mä vaan jatkan näkkärin puremista:D
Ei edes viikkoa takana ja puntari näytti tänään -1,5 kg ja yhden farkut solahti helposti jalkaan. Ehkä vasta nesteet liikkeellä, mutta jostainhan se pitää aloittaa!
Olen siis syönyt muuten ihan normaalisti (jopa jätskiä kahtena päivänä), mutta mulla on kiintiö juureksia ja hedelmiä, jotka pitää syödä päivän aikana. Napostelutarve tyydyttyy eikä tilaa jää lihottavalle ruualle niin paljon.
T: 20