Pojan huoneesta löytyi avattu kondomipakkaus
Siivosin huonetta ja paketti löytyi, kolmen kondomin Durex-pakkaus, jossa oli kaksi kpl jäljellä. Yksi kondomi siis ilmeisesti käytetty? kun ei mistään löytynyt. Poika ei seurustele minun tietääkseni ollenkaan, nyt vaan hirvittää, että onko millaiset harrastukset hällä. Pelottaa sen Rovaniemen tapauksenkin takia ja meillä poika on vielä mielestäni aivan liian nuori näihin aikuisten juttuihin. En kuitenkaan ole sanonut pojalle mitään, pitäisikö? Ei vaan tiedä miten aloittaisi..
Kommentit (10)
ja en tonkinut vaan siivosin kun ei aina jaksa katsoa sitä sekamelskaa ja poika siivoaa niin laiskasti. Pakkaus löytyi sängyn alta.
t. ap
Kyllä kai tuon ikäisistä ovat jo monet harrastaneet seksiä. Voithan puhua hänen kanssa jotain, mutta epäilen, että se voi olla vähän myöhäistä. Onneksi poika on tajunnut kortsut itse, tai varmaan koulussa kerrottu. Voisin kuvitella, että aika kiusallinen tilanne teille olisi, jos sinä selittelisit juttuja. Olisiko parempi antaa vaikka hyvä aihetta käsittelevä kirja luettavaksi?
Sinuna varoittaisin poikaa etukäteen, ennen kuin menet siivoilemaan. On kuitenkin jo vuoden kuluttua täysi-ikäinen "lapsi".
jos sen yhden on vaikka laittanut lompakkoon jos pian joskus tarvii.
Todella hienoa, että poika on vastuullinen ja haluaa harrastaa nimenomaan turvaseksiä. Sitä ei moni vanhempikaan osaa.
Joko poika on harrastanut tai aikoo harrastaa seksiä jossain vaiheessa, eihän siinäkään mitään pahaa ole jo tuon ikäisenä, tai sitten on harjoitellut kondomin käyttöä ihan itsekseen.
Olisit tyytyväinen että poikas käyttää tollasta välinettä seksissä!
Mun tyttö on 15-vuotias ja mä näin sen laukussa kondomin, mä olin tyytyväinen.
Lapset kasvavat aikuisiksi. Katsoppas peilistä itseäsi. Siellä näkyy luultavsti ruttuinen vanha nainen, joka on unohtanut ajankulumisen.
niin eikö tuo ole kohtalaisen luonnollista? Et kai luule että 17v olisi jotenkin erityisen nuori harrastamaan seksiä? väitän että täällä palstailijoistakin vähintään puolet on menettänyt neitsyytensä ennen tuota ikää.
Ja hyvä, että löytyi kortsuja. Voihan tosiaan olla, että on vaan harjoitellutkin kortsun asentamista ihan tulevaisuuttaa ajatellen. Hienoa :)
on hieno juttu, että pojallasi on kortsuja hankittuna. Tuon ikäisistä iso osa harrastaa seksiä, on se sitten seurustelua tai ei; parempi kortsun kanssa kuin ilman!
Ja ymmärrän kyllä hämmennystäsi - joku saa varmasti muistuttaa minuakin elämän realiteeteista kun nyt 4-vuotias tyttöni ja 1-vuitias poikani ovat tuon ikäisiä!
ihan itsekseen. Hyvä kai se, että harjoittelee kortsunkäyttöä, parempi noin. Minkä ikäinen poika on kyseessä ja tongitko useinkin hänen huonettaan?