Joko täällä on puitu tissi-Iidan valehtelu?
jos olisi mun tuttu niin nyrkki kyllä heiluis tuollaisen akan tyhmyyden edessä..prkl
Kommentit (4)
Mistä valehtelusta oikein ollut kyse?
Slummin ja Paratiisin asukkaat oli yhdistetty yhdeksi ryhmäksi, ja riemukasta tilannetta juhlittiin Get together -partyjen muodossa. Bileiden tuoksinassa Saranna avautui Iidalle epäilyksistään, ettei vaaleaverikkö pidä hänestä. Iida kiisti väitteen jyrkästi halaten asuintoveriaan asian vakuudeksi.
Päiväkirjahuoneen uumenissa nainen kuitenkin avautui todellisista tunteistaan todeten, Sarannan kanssa menevät hermot. Suoraan asiasta sanominen ei kuitenkaan olisi Iidan mielestä viisasta.
– Ehkä tässä tilanteessa on helpompi esittää kaveria kuin sanoa sitä, mitä todella ajattelee, Iida mietti.
"tissi-iida" =)
mun mielestä se toimi ihan oikein, Saranna on tosi lapsellinen.. Iida toimi aikuismaisemmin, toki olis voinut jättää mainitsematta pk huoneessa koko homman tai sanoa nätimmin..
mua ärsytti se kun se manku Tonia nukkumaan!
esittää olevansa kaikkien kavereita, on nini surullista kun joku lähtee vaikka on itse äänestänyt juuri sitä henkilöä etc. Kyllä minäkin olen ystävällinen ihmisille joista en pidä.
Mistä valehtelusta oikein ollut kyse?