Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyt yökerhoissa, jos ette mahdu 26 tuumakoon farkkuihin???

Vierailija
28.10.2009 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen ratkaissut ongelman: laitan yökerhoon niin pitkän hameen, että sen alta ei askelkuviot näy. Riittää kun pidän naamalla muita halveksivan pitkästyneen ilmeen, niin kaikki luulevat että hame kätkee pikkupikkupepun ja taidokkaasti liikehtivät jalat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en silti käy yökerhoissa kun olen 3 pienen lapsen äiti, ja prioriteetit sen mukaiset. Noita perään kuolaajia kun riittää ihan tavallisella cittari-reissulla :D

Vierailija
4/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menen siltikin yökerhoon tanssimaan, revippä siitä

Vierailija
5/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en silti käy yökerhoissa kun olen 3 pienen lapsen äiti, ja prioriteetit sen mukaiset. Noita perään kuolaajia kun riittää ihan tavallisella cittari-reissulla :D

Ihan uteliaisuuttani kysyn miten lapset estää baarissa käynnin? Eihän ne edes tiedä siitä jos lähtee yhdeksänaikoihin niin muksut on nukkumassa ja kotona kuitenkin ennen kuin ne herää.... Viinaakaan ei ole pakko juoda ainakaan paljoa....

Vierailija
6/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelen täällä miten ne jalat siellä hameen alla tepittää miten sattuu mutta naamalla on tyyni ilme ja kaikki ihailevat kaunista tanssia XD

mutta olen ratkaissut ongelman: laitan yökerhoon niin pitkän hameen, että sen alta ei askelkuviot näy. Riittää kun pidän naamalla muita halveksivan pitkästyneen ilmeen, niin kaikki luulevat että hame kätkee pikkupikkupepun ja taidokkaasti liikehtivät jalat!

Vierailija
7/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani kysyn miten lapset estää baarissa käynnin? Eihän ne edes tiedä siitä jos lähtee yhdeksänaikoihin niin muksut on nukkumassa ja kotona kuitenkin ennen kuin ne herää.... Viinaakaan ei ole pakko juoda ainakaan paljoa....

Vierailija
8/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ne on sitä nyt nostaneet jo 26:een. En tiennytkään sillä omista yökerhoajoista on parikymmentä vuotta aikaa.

Niin se maailma muuttuu, hampurlaiset ja muu roskaruoka sitä syödään nykyisin enemmän.

Vierailija
9/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako peräänkuolaajien huomiosta Plussa-pisteitä?

...kun saiskin!!! :DD

Vierailija
10/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan koko 36 minihameen. Entäs sä, ap?

Vierailija
11/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tainnut käydä yökerhoissa enää sen jälkeen, kun lakkasin mahtumasta koon 26 farkkuihin. Näillä kahdella asialla ei kyllä ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
12/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ne on sitä nyt nostaneet jo 26:een. En tiennytkään sillä omista yökerhoajoista on parikymmentä vuotta aikaa.

Niin se maailma muuttuu, hampurlaiset ja muu roskaruoka sitä syödään nykyisin enemmän.

Vierailija
13/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitan parmpaa päälle, sitten ei niillä askelkuvioillakaan ole niin väliä.

Vierailija
14/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis käykö joku yleensäkkin yökerhossa?

Meillä käydään päiväkerhossa.

Vierailija
15/15 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä tunkisin itseni niihin 26 tuumaisiin farkkuihin en pystyisi liikuttamaan itseäni (housut jäisivät varmaan jonnekkin polven korkeudelle jumiin) näin ollen ne tärkeät askelkuviot kärsisi kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi