Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on pilalla.

Vierailija
28.10.2009 |

En saa mielestäni niitä hyväksikäytettyjä lapsia. Aina kun menen sänkyyn alkaa oksettamaan. Miehen kosketus ällöttää. Kiitos yksityiskohtaisen uutisoinnin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun miehes ollut väkivaltainen joskus? Kamalaa tosiaan, jos yhdistät tollaset hirmuteot teidät seksiin.

Vierailija
2/6 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti siis seksittömyyteen on satoja syitä. Uutisointi on kyllä todella yksityiskohtaista. Tuntuu että parisuhteissa seksi epäonnistuu lähes aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsemastasi syystä.

Vierailija
4/6 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan mielikuvitus tekee temppuja. Mies ei ole väkivaltainen eikä mitään.

ap

Vierailija
5/6 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aiemminkin seksielämä on ollut vähän hiljaista kun mies on niin epäsiisti (käy suihkussa pari kertaa viikossa ja hampaat pesee vain iltaisin jos muistaa), mutta nyt mies on alkanut harrastaa itsetyytydytystä harva se ilta. No ei siinä mitään, tekee sen kun olen itse iltapesulla tai jossain, mutta tekee sen sängyssä ja kun putsaa itsensä niin työntää ne paperitollot petauspatjan alle. Siis oikeesti. Tää on jotain niin ällöä ettten pysty ees katsomaan mieheen enää. :/

Vierailija
6/6 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla kyllä ole tuollaista ongelmaa, vaikka luen aina kaikki uutiset sanasta sanaan, esim.sen eilisen järkytyksen, kirottiin miehen kanssa yhdessä niitä paskiaisia ja mietittiin miten ne sais tapettua ja illalla meillä oli ihan normaali tai tavallista parempikin seksisessio...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi