mitä pph:t tykkää jos lapsi haetaan puoli kuuden jälkeen
ja kuitenkin aamulla tuodaan jo ennen seitsemää? kyse 1 vuotiaasta enkä saanut järkättyä lyhyempää työpäivää mitä toivoin.
Kommentit (15)
ehkä siksi suosin perhepäivähoitoa että haluan lapseni parasta. ei meillä hoitaja ole poissa koko ajan ja jos sattuu olemaan, on varahoitopaikka päiväkodissa.
kotona tai mummojen hoidossa. Tai jos tarvitsevat hoitoa niin toisella pph:lla, joka heidän varahoitopaikka. Ei tuo 2päivää kk:ssa ole minusta paljon. Näitä töitä tehnyt 20v ja sairaslomaa ollut yhteensä 2viikkoa, sekin leikkauksen takia. Vanhemmat eivät ole valittaneet vaan sanoneet, että ymmärtävät hyvin miksi pari ylimääräistä vapaata ja lisäksi ovat sanoneet, että haluavat tietää vapaapäivät etukäteen niin voivat itse suunnitella lasten hoidon, ettei tarvitsisi varahoitoon viedä.
en muista numeroani, mutta hoitolapset 4päivää viikossa 5.30-6.00 tulevat ja lähtevät 17.30-18.00
neljänä päivänä viikossa 5.30-6.00 ja loppuu 17.30-18.00. Ylitöitä tulee ja on raskasta, mutta ylitöiden takia pidän yleensä pari vapaapäivää kuussa. Yksi päivä viikossa on suht lyhyt 7.00-7.30-15.30-16.00
on sinun vapaapäivinäsi? en kyllä haluais missään nimessä pph:lle kun ovat vähän väliä sairaslomilla tai vapaapäiville. koko ajan saa viedä pientä varahoitoon eri paikkoihin. todella rankkaa yksi vuotiaalle. en voi käsittää et joku näkee pph:n hyvänä vaihtoehtona. tietty jos tykkää lasta raijata koko ajan eri hoitajille. päiväkodissa sentään suht samat työntekijät. vituttaa ihan sairaasti et päiväkotiin ei mahdu.
Ihmisiä ne pph:tkin ovat ja toivovat itselleen lyhyttä työpäivää.
en kyllä haluais missään nimessä pph:lle kun ovat vähän väliä sairaslomilla tai vapaapäiville. koko ajan saa viedä pientä varahoitoon eri paikkoihin.
päivähoidon varahoitopiste, eli sinne samaan paikkaan viedään päiväkodin tiloihin jos hoitaja on sairaana tai on lomalla (tai vaikka hoitajan lapsi on sairaana). Sama paikka, ei aiheuta ongelmaa. Joskus on ollut toisella pph:lla jos on pitempi pätkä (vähintään viikko) esim kesälomien aikana.
Ei ole aiheuttanut mitään ongelmia ja toimii erittäin hyvin. Lapsen hoitaja on ollut pari päivää sairaana joka vuosi :)
[/quote]
on sentään kohtuullinen aika mut miten voi olla jo 3 kk asti, et ilmeisesti asu suomessa? ap
[/quote]
kun lapsi on noin 3 kk.
laatikkoon. Keskimmäinen rivi on siis lainausta.
Miksi hankit lapsia jos et voi niitä itse hoitaa?
mut sitähän se mullakin on. en osaa ajatella työmatkoja ruuhkassa vapaa-ajakseni. pph:n palkka sama kuin mulla.
ap
Miksi hankit lapsia jos et voi niitä itse hoitaa?
lapsia itse hoitaa, töitäkin on ihmisen tehtävä ja osallistuttava tähän yhteiskunnan pyöritykseen.
ap
7.30-17.30 viisi paivaa viikossa.
Pph
mielestä hirveä hoitopäivä mut lasten hoitopaikat
eri puolilla kaupunkia. tai isompi on ekaluokkalainen ja joutuu aamulla ja illalla pimeässä odottamaan minua puoli tuntia koulun pihalla, eli yhteensä tunnin päivässä. pienempi sentään on jonkun kanssa. en saanut osapäivätyötä järjestymään vaikka yritin. olen ihan rikki!
työmatka vain 20 min mut kun työajat ruuhka-aikaan niin ei riitä tunti työmatkaan.
palkastakaan ei jää kuin muutama satanen ruokaan.
mies tekee reissuhommia ja on harvoin kotona ja hänelläkin huono palkka.
7.30-17.30 viisi paivaa viikossa.
Pph
on sentään kohtuullinen aika mut miten voi olla jo 3 kk asti, et ilmeisesti asu suomessa?
ap
neljänä päivänä viikossa 5.30-6.00 ja loppuu 17.30-18.00. Ylitöitä tulee ja on raskasta, mutta ylitöiden takia pidän yleensä pari vapaapäivää kuussa. Yksi päivä viikossa on suht lyhyt 7.00-7.30-15.30-16.00
on sinun vapaapäivinäsi? en kyllä haluais missään nimessä pph:lle kun ovat vähän väliä sairaslomilla tai vapaapäiville. koko ajan saa viedä pientä varahoitoon eri paikkoihin. todella rankkaa yksi vuotiaalle. en voi käsittää et joku näkee pph:n hyvänä vaihtoehtona. tietty jos tykkää lasta raijata koko ajan eri hoitajille. päiväkodissa sentään suht samat työntekijät. vituttaa ihan sairaasti et päiväkotiin ei mahdu.