Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon elämääsi ohjaa mukautuminen "normiin"?

Vierailija
27.10.2009 |

Poden varmaankin jotain kolmenkympin kriisiä, kun tällaisia asioita pohdin. Mutta olen siis pysähtynyt miettimään sitä, että kuinka pitkälti olen elänyt elämääni (tähän saakka täysin tiedostamatta) niin, etten poikkeaisi "normista". Olen siis pyrkinyt viimeisen 10 vuotta toimimaan samalla tavalla ja samaan tahtiin kuin muutkin ikäiseni naiset. Ainahan tämä ei tietenkään ole onnistunut ja jos jossain olen "jäänyt jälkeen" niin ahdistus on ollut kauhea. Joku selkeä tarve minulla on aina osua siihen "keskiarvoon".

Onko ihan tervettä edes pysähtyä miettimään tällaista ja onko tällaisessa elämässä mitään pahaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten jos rupeaa aivan himon vertaamaan itseaan muihin on pulassa. mina asun englannissa ja olen taalla kylla vahan outolintu kun elelen omaan tahtiin ja rennosti. ei minulla ole tarvetta olla erilainen, mutta en normaaliuttakaan mieti. olen itseni, enenevassa maarin ian myota, nyt 43v

Vierailija
2/4 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loikoilla vaan biitsillä? Olla työtön? Olla suurperheen äiti vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen onnistunutkin voisi sanoa että täydellisesti.

Vierailija
4/4 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen elämän sitten haluaisit? Siis ihannetilanteessa? Loikoilla vaan biitsillä? Olla työtön? Olla suurperheen äiti vai mitä?

Olen kyllä ihan tyytyväinen elämääni, mutta jotain räväkkyyttä kaipaisin. Tämä keskiluokkainen ja keskiarvoinen elämäni vaatisi vähän ravistelua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi