Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut tilauksesi Ping Pong-verkkokaupasta ajoissa tänä syksynä?

Vierailija
27.10.2009 |

Minun tilaukseni jo 2 viikkoa myöhässä. Kerran olen kysynyt perään ja vastasivat tuon kestävän vielä 2 viikkoa. Nyt alkaa olla aika loppu, ja kärsivällisyys.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein tilauksen keväällä. Kysyin ennen tilauksen laittamista toimitusajasta, koska tilaukseen kuului turvakaukalo jonka tarvitsin tietysti ennen laskettua aikaa. Lupasivat toimitusajaksi jonkun aja, joka oli pari kuukautta ennen laskettua aikaa. No eipä se silloin tullut. Kun kyselin perään en saanut ensin mitään vastausta. Sitten uutta kyselyä, johon sanoivat että toimitus lähtee muutaman päivän sisällä. Ei lähtenyt. Toimitus oli yli kuukauden myöhässä sovitusta kun sanoin että haluan perua tilauksen. Ensin ei siihenkään tullut vastasta, mutta parin mailin jälkeen peruivat tilaukseni. Toista kertaa en erehdy tekemään tilausta ellei ole aikaa odottaa puolta vuotta ainakin.

Vierailija
2/2 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin kanssa turvakaukaloa yli puoli vuotta.. Lukuisten sähköpostien jälkeen vasta sain sen, useimpiin meileihin eivät edes vastanneet. Tuo kauppa pitäisi sulkea, myyvät tavaraa jota heillä ei ole. Vaadi kaupan purkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla