Saamme häädön :(
Syystä että kaupunki myy kiinteistön jossa asumme. Suurin kysymysmerkki on se että kaupunki ei kuitenkaan osoita meille uutta asuntoa vaikka on alaikäisiä lapsiakin. Meille on ilmoitettu suoraan että on itse haettava asunto. Ainoatakaan valitusta meistä ei ole keneltäkään, vuokrat on aina maksettu ajallaan tai etukäteen.
Normaalisti vaikka olisi kuinka hirveä perhe jossa alaikäisiä lapsia niin kaupunki ei voi heitä häätää. Meidän tapauksessa ei näin ole. Kenkää perssiille vaan, tervemenoa ja onnea.
Kommentit (6)
samalla lailla:( ikävä tilanne,mutta ei muuta kuin uusia vuokra-asunto hakemuksia sisään ja perusteluiksi häätö nykyisestä,niin aika nopeasti uusi saatiin.
Tuo on vuokrasopimuksen irtisanominen eikä mikään häätö. Tapahtuu päivittäin niin yksityisen kuin kaupungin kautta asunnon vuokranneille. Ja tietenkin etsitte ITSE uuden asuntonne..
kaupungin vuokralaisille. Uusi hekmus ja siinä katsottaisiin sitten mahdutteko tulorajoihin.
Eihän kukaan vuokranantaja ole velvollinen etsimään vuokralaiselle uutta asuntoa!!
Vuokra-sopimuksen purkamiseen on olemassa säännöt ja sopimukset, ja jos omistaja myy asunnon niin se on pätevä syy.
Ei muuta kuin etsimään uutta asuntoa! Niin kaikki muutkin joutuu tekemään. Ja turha kadehtia niitä sosiaalitapauksia, joille elämä yritetään järjestää yhteiskunnan toimesta. Ei sellaisten perheiden lapsilla elämä ole kovin ruusuista...
häätö on sitten, kun ette siitä irtisanomisesta huolimatta kerää tavaroitanne ja muuta pois. Häätö pitää erikseen hakea tuomioistuimelta.
Ja tottakai teidän on itse haettava uusi asunto. Te voitte tosin hakea sitä myös kaupungilta.
Ihme unveloita olette. ihan hyvä etttä saatte vähän kenkää perssiille, jos vaikka heräisitte tuosta "meillepitäkaikkijärjestää" koomastanne.