Aloitan tänään vlcd:n ja tarkoitus on saattaa keho ketoosiin
Oliko se niin, että ketoosiin pääsy kestää 3-4 vrk? Monenko kilon pudotusta voi odottaa per viikko?
Ei kiitos saarnausta siitä, että älä tee niin. Tilanne on nyt sellainen, että tämä on pakko käydä läpi.
Kommentit (14)
ekalla viikolla putoaa paljon, mulla taisi mennä neljä kiloa. Hidastuu sitten, sellainen 200 grammaa tippuu keskimäärin/päivä.
Onko tullut ongelmiavai onko mennyt ihan hyvin?
ap
Olen aiemmin nutrannut nelisen viikkoa, muistaakseni 9 kiloa lähti. Kolme-neljä ekaa päivää on vaikeita, sitten rupeaa helpottamaan.
miksi vedät itsesi ketoosiin, 9kg takia?
Pudotus riippuu lähtöpainosta. Mitä isompi sen suurempi määrä putoaa/viikko.
Itse aloitin tuon niin lähti 8 kg kahden ensimmäisen viikon aikana. Jatkossa tippui 1-2 kg viikossa.
Varaudu siihen että paino pysyy välillä paikoillaan ja mitään ei tapahdu kunnes taas humpsahtaa jollain viikolla useamman kilon.
-35kg
miksi vedät itsesi ketoosiin, 9kg takia?
Aloitin laihdutuksen, mikä sujui hyvin mutta sitten sain tapaturman jälkikipuihin lääkityksen, jonka sivuvaikutuksena on painonnousu. Ja niin kaikki työ meni hukkaan.
Tarkoituksena on pudottaa enemmän kuin 9 kg mutta ketoosissa ajattelin olla 4 viikkoa.
Tuon kipulääkkeen takia joudun ottamaan ns kovat keinot käyttöön.
ap
Mä olen kans ollut ketoosissa, suuret suunnitelmat oli juu... 2viikoa kestin. Hiukan hankalaa kun piti tehdä perheelle ruokaa joka päivä ym. Toki omasta itsestä kiinni paljon.
4vkoa piti kans olla, mut toisin kävi. Mulla tippu tuossa kahdessa viikossa 8kg.
Olen myös sairastanut tässä viime aikoina, ja kaikki on tullut takaisin. Ja mietin mitä teen että saisin painoa alas.
Olen miettinyt kans uudestaan aloittamista, mutta on aikas kallista...
TSEMPPIÄ KOVASTI SINULLE!
ps.varaudu siihen päänsärkyyn, muista juoda tarpeeksi paljon vettä!
ole mikään huono tulos?
Onnea sulle siitä!
Mä olen kans ollut ketoosissa, suuret suunnitelmat oli juu... 2viikoa kestin. Hiukan hankalaa kun piti tehdä perheelle ruokaa joka päivä ym. Toki omasta itsestä kiinni paljon. 4vkoa piti kans olla, mut toisin kävi. Mulla tippu tuossa kahdessa viikossa 8kg. Olen myös sairastanut tässä viime aikoina, ja kaikki on tullut takaisin. Ja mietin mitä teen että saisin painoa alas. Olen miettinyt kans uudestaan aloittamista, mutta on aikas kallista... TSEMPPIÄ KOVASTI SINULLE! ps.varaudu siihen päänsärkyyn, muista juoda tarpeeksi paljon vettä!
vaan urheilulisäravinteita: soijaproteiinijauhetta ja treenin aikana käytettäväksi tarkoitettua energiajauhetta. On paljon halvempaa ja tota energiajuomajauhetta kun pistää vähän veteen koko ajan, niin pitäisi olla parempi olo. Lisäksi siitä saa kaikkea tarpeellista kuten esim. suoloja.
ap
Olin Xtravaganza-ryhmässä ja söin niitä niiden omia pusseja, 500 kcal/pv. Ekan viikon aikana tippui 4,1 kg. 3 viikon saldo: 8,2 kg.
Tein tämän heinä-elokuussa, ja yksikään kilo ei ole tullut takas, ihme sinänsä. Ajattelin vetää samanlaisen rykäsyn tässä lähiaikoina.
Ketoosia vahtasin niillä keto-stickeillä, joita voi ostaa apteekista. Vasta ensimmäisen viikon jälkeen oli vahva ketoosi, mikä minulle oli yllätys, kun luulin, et menee se 3-4 pv, mutta silloin mulla oli vasta hyvin hento ketoosi.
OIkeassa ketoosissa ei ole nälkä eikä mitään mielitekoja, verensokerit ei heittele, olo on mielettömän energinen, selviää vähällä unella ja minun ei ainakaan tehnyt pahaa tehdä ruokaa perheelle, ei tehnyt itse ollenkaan mieli syödä mitään.
Tsemppiä!
Vlcd dieetissä ei saisi vetää herneitä koska niissä on niin paljon energiaa. Muita vihanneksia kylläkin kuten kukkakaalia.
ekalla viikolla putoaa paljon, mulla taisi mennä neljä kiloa. Hidastuu sitten, sellainen 200 grammaa tippuu keskimäärin/päivä.