Suhde proffan kanssa - kokemuksia...?
Mulla on uusi miesystävä, joka sattuu olemaan yksi laitoksemme professoreista. Itse olen neljännen vuoden perustutkinto-opiskelija.
Olen niin onnellinen :-) Hiukan vain jännittää, kuinka opiskelukaverini ja laitoksen hlökunta suhtautuu asiaan. Lisäksi meillä on aika iso ikäero...
Mies oli täällä koko viikonlopun, lähti vasta äsken kotiin. Perjantaina oikeastaan uskalsimme lähestyä toisimme eräässä karonkassa, vaikka pitkään olen tuntenut sähköä välillämme.
Kommentit (20)
Mulla ei ole ollut suhdetta opettajaani opintojen aikana, mutta heti niiden päätyttyä kyllä. Silloin vasta tämä opettaja uskalsi lähestyä minua. Tästä huolimatta olen saanut kuulla suoraa kettuilua ja arvailuja siitä, että olenko jo oikeasti opintojen aikana "korottanut" numeroitani sängyssä.
Varoitan, että saattaa kostautua todella raskaasti.
Mulla ei ole ollut suhdetta opettajaani opintojen aikana, mutta heti niiden päätyttyä kyllä. Silloin vasta tämä opettaja uskalsi lähestyä minua. Tästä huolimatta olen saanut kuulla suoraa kettuilua ja arvailuja siitä, että olenko jo oikeasti opintojen aikana "korottanut" numeroitani sängyssä.
Varoitan, että saattaa kostautua todella raskaasti.
Ehdin olla jo niin onnellinen hetken aikaa!
Puhuttiinkin tänään miehen kanssa, että ei kerrota ainakaan hetkeen kellekään. Tai no tietenkin soitin jos siskolleni, muuten ei kerrota esim. laitoksella kellekään.
On tääkin kurjaa, jos me joudutaan peittelemään rakkauttamme.
Toistaiseksi tää mun miesystävä ei opeta mulle mitään.
ap
Mullakin on iso ikäero mieheeni ja olisi kiva vaihtaa kommenttia sen puolesta.
Onko hänellä vaimo ja lapsia? Tai naisystävä toisella paikkakunnalla?
Tai mistäs mä sen tiedän, mutten ainakaan usko näin olevan. Mies on ollut myös jonkin verran julkisuudessa eikä jutuissa ole koskaan ollut puhetta perheestä.
Mies on 53 ja mä olen 27.
ap
arvostelemaan tenttejäsi tms, muistattehan sen
perhettä tai edes ex-vaimoa. Selvittäisin, millaisia naissuhteita hänellä on ollut aiemmin, onko ennenkin ollut juttuja nuorten opiskelijatyttösten kanssa. Ihan vain siksi, ettei tulisi poltettua omia siipiä jutussa.
Jos se ikäero asia mietityttää niin vaihdan mielelläni ajatuksia vaikka sähköpostitse.
Me ollaan oltu yhdessä jo 6vuotta.
Naimisissa ollaan ja ihana yhteinen lapsikin on.
perhettä tai edes ex-vaimoa. Selvittäisin, millaisia naissuhteita hänellä on ollut aiemmin, onko ennenkin ollut juttuja nuorten opiskelijatyttösten kanssa. Ihan vain siksi, ettei tulisi poltettua omia siipiä jutussa.
Nyt saatan paljastaa, kenestä on kyse, mutta sanonpa kuitenkin. Mies on leski.
Tiedämme tietenkin, että mies on jäävi arvostelemaan tenttejäni tai graduani yms. Emme ole tyhmiä.
En ole ainakaan kuullut juttuja, että mies olisi ollut opiskelijoiden kanssa.
ap
Tyylin tunnistaa heti. Sori ap, lopeta ja harlekiiniprovoilusi.
Tyylin tunnistaa heti. Sori ap, lopeta ja harlekiiniprovoilusi.
En ole edes lukenut remppamiesketjua.
ap
paskaa niskaan tulee opiskelukavereilta. Saman ja muunkin vuosikurssin opiskelijoilta siis.
Meilläkin oli eräs tyttö, joka rupesi treffaileen saman alan yliassistenttia. Ikä ero oli alle 10v, mutta aika paljon selän takana puhuivat asiasta. Alakin tosin on sellainen, jossa kilpailu on todella kovaa.
No, ei tosiaan kannata paljastaa tätä asiaa kenellekkään opiskelutovereille tms. Perhepiiri on tietysti asia erikseen.
Justhan sää valmistut (?), siihen asti olisin aika matalalla profiililla.
Onnea rakkauteenne:)!
Ei muuta. Lopeta seksi vähäksi aikaa niin huomaat.
Ja aihe ei koske lapsia.
Veikkailen provoksi,
Tai mistäs mä sen tiedän, mutten ainakaan usko näin olevan. Mies on ollut myös jonkin verran julkisuudessa eikä jutuissa ole koskaan ollut puhetta perheestä.
Mies on 53 ja mä olen 27.
ap
Varmasti hyvä deitti. kohta lapsia ja vaippojen vaihtoa. viimeistään 20v. kuluttua pääset vaihtamaan (taas) vaippoja äijälles. Ja sitten taas vaihteletkin niitä sun lapsenlapsille. Aika shittimäinen tulevaisuus edessä.
Tulette olemaan kaikkien juoruilun kohteena. Neutraalisti ei sinuun suhtaudu enää kukaan.