Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö huomenna töihin minun asemassani?

Vierailija
25.10.2009 |

En osaa millään päättää olenko huomenna työkunnossa vai en. Olen sairastanut perjantaista lähtien flunssaa ja olo on edelleen tukkoinen ja todella väsynyt ja yskä on. Kuumetta ei ole ollut.

Perjantaina olin jo töissä puolikuntoisena, kun tauti alkoi.

Ehkä skarppaamalla jaksaisin töissä huomisen, mut sit olisin illan aivan puhki. Tiistaina joudun olemaan joka tapauksessa ylitöissä ja silloin menen jo töihin, jos ei olo merkittävästi huonone.

Lapsikin on sairaana, mutta anoppi pääsisi kyllä häntä hoitamaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä jo kolme saanut jälkitauteja (keuhkoputkentulehdus, keuhkokuume), koska ovat tulleet puolikuntoisina töihin. Sitten onkin ollut pidempi sairausloma...

Vierailija
2/8 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomenna ei ole mitään aivan pakollista, jossa mua tarvittais. Yks palaveri olis, mut sinne voi hyvin mennä joku muukin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä sama juttu, mut tauti alkoi keskiv. huomenna just voin mennä. Sun työkaverit kattoo pitkään jos meet, sairaana ei mennä töihin, tartutat vaan. pystyt taatusti tekemään työt paremmin ti-pe jos toivottavasti oot huomenna pois.

Vierailija
4/8 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeteltäs ja kummasteltas, jos on flunssan takia pois. Vähintään keuhkokuume pitäis olla. Ja surullista kyllä, olen lääkäri. Itse aina kun kipeä niin puolikuntoisena töissä. Onneksi väin harvoin. Mutta lääkäreitten sairauspoissaolot ovatkin puolet esim. hoitajiin verrattuna. Onko sitten hytvä asia, mene ja tiedä.

Vierailija
5/8 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeteltäs ja kummasteltas, jos on flunssan takia pois. Vähintään keuhkokuume pitäis olla. Ja surullista kyllä, olen lääkäri. Itse aina kun kipeä niin puolikuntoisena töissä. Onneksi väin harvoin. Mutta lääkäreitten sairauspoissaolot ovatkin puolet esim. hoitajiin verrattuna. Onko sitten hytvä asia, mene ja tiedä.

työnteon suhteen on tunnettua. mutta se ei sua velvoita. mulla kaverin lääkäriäiti ei ollut kertaakaan sairauden takia poissa töistä reilun kolmenkymmenen vuoden aikana, täysin uskomatonta!

Vierailija
6/8 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en menisi vähän räkäisenä, toiset joutuisivat tekemään minunkin työni. Keuhkokuume tai jalkakipsissä ja keuhkokuumekin vaatii kunnon kuumeen ennenkuin joku on pois.

Niin ja sh olen.

Vierailija
7/8 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lepäät ja keräät voimia tiistaita varten

Vierailija
8/8 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ja kuulostele mikä on olo aamulla. Voihan olla, että sulle nousee nyt yöllä kuume ja tulee kauheat nivel- ja vaikka korvakivut, etkä saa siksi yhtään nukuttua. Silloin luonnollisesti et mene töihin.

Tietysti sulle toivon että saat nukuttua hyvin ja aamulla onkin parempi olo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän