Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkö -10. Mistä halvimmalla silmälasit?

Vierailija
25.10.2009 |

Siinähän tuo kysymys tulikin. Pitäis saada uudet rillit, mutta näillä vahvuuksilla ne maksaa mansikoita...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et varmasti saa mistään halvalla hyviä, tai edes välttäviä, sorry vaan.

T.optikko

Vierailija
2/9 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Favoptikin tarjonta. Myös silmälasikauppa . fi sivuilla on edullisia laseja...

Minä olen tilannut facoptikilta ja lenswayltä edullisia laseja. Minulla on miinusta vain -5.25, mutta taittovirhettä paljon. Mitkään varastolinssit eivät minulle ikinä käy :-( Optikolla lasit maksaa aina yli 500 euroa. Oikeasti en huomannut pitään eroa vaikka olen tilannut edullisempia laseja netistä ;-)

Moni tuttavani tilaa laseja netistä. S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa ohennetut linssit, muuten silmälaseistasi tulee aikamoiset pullonpohjat...

Itselläni on -9 ja -8,75 ja mulla on muovilinssit 1.74 taitekertoimella (ovat ohuimmat muovilinssit mitä on saatavilla.

Ohennetut linssit maksaa enemmän kuin ns. peruslinssit mutta ero on niin radikaali että mielelläni maksan ylimääräistä että saa suht siistit linssit.

Toinen linssi ilmaiseksi- tarjoukset on vähän niinkuin huuhaata.

Yhdet lasit olin ostamassa kerran Cazze-optikolta kun niillä oli tuo tarjous.

Kävin TähtiOptikolla, jossa ei ollut mitään tarjousta mutta heillä oli täsmälleen ne samat kehykset myynnissä kuin Cazzeessa. Ja pyysin tarjouksen molemmista samoilla linsseillä.

TähtiOptikolta pistivät hinnan 10eurolla paremmaksi kun kerroin että naapurissa oli se tarjous..

Suosittelen käymään eri liikkeissä ja jos löydät sopivat kehykset niin pyydä tarjoukset, ja vertailet sitten niitä.

Suosittelen

Vierailija
4/9 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakkohan ne on olla. enkä aio maksaa paljon. nyt maksoin 149 ja oikein hyvin pärjään niillä.

Vierailija
5/9 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun silmien taittovirheen korjauksenkin saa noilla arvoilla yhteiskunnan piikkiin.

Vierailija
6/9 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli halvemmaksi käydä laserleikkauksessa. Nyt ei tarvi kuin lukulasit.

Vierailija
7/9 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tilasin lenswaysta koska käytän rillejä tosi harvoin mutta pakkohan ne on olla. enkä aio maksaa paljon. nyt maksoin 149 ja oikein hyvin pärjään niillä.

Eli tällaiset kommentit on nyt ihan tarpeettomia. 149 €:lla ei irtoa ap:n tarvitsemat lasit.

Vierailija
8/9 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun silmien taittovirheen korjauksenkin saa noilla arvoilla yhteiskunnan piikkiin.

Kyllähän se vähän korpee kun itse pitää ostella 700e.silmälaseja vaikka varaa ei olis, mutta kun vaan sattuu oleen huono näkö...

Vierailija
9/9 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on toinen linssi ilmaiseksi ilman petiittiä (varastoalue), lienee halvin.

en alkais netistä tilailemaan, vaikka näyttävät halvoilta. mun vahvuuksilla (vähän kuin sun) maksais nekin 100dollaria, ja jos on sutta, en viittis tuhlata.

mun nykyset lasit tais maksaa 700 pelkät linssit (ohennettu lasi) mulla oli sangat omasta takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän