Voi helevetin kiitos.
Mies oli ostanut autoon varaosia monella sadalla, nyt tilillä 8e ja palkka tulee perjantaina.
Miten minä olen voinut hairahtaa tuollaiseen idioottiin... kysyin, ettei sitten tullut mieleen laskea minkä verran on varaa ostaa, sanoi, että "en mä osaa laskea" ja meni murjottamaan. Tuo siis ei tietenkään pidä paikkaansa, on vain niin diipadaapa ettei tule mieleen että lapset pitää vielä viikko ruokkia jne...
helvetti. Alkaa ottaa päähän aika rankasti.
Kommentit (6)
kerää vaikka pulloja mies sitten tai jakaa hesareita klo 3 aamulla
toinen hoidossa. Ja saanhan minä lainattua rahaa vaikka äidiltäni viikoksi ja kotona on kyllä ruokaa, eli ei ne nälkään kuole. Mutta että ottaa päähän!
että saa itse hoitaa omat ruuat ma-to sillä 8€:lla. Huolehdi sinä omat ja lasten ruuat, jos kerta sinä joudut ruokarahaa lainaamaan.
juttu,meillä aika ajoin mies samanlainen. ei älyä ollenkaa mihin rahaa voi laittaa ja minkä verran! kyllä välillä miettii mihin siinä henkilös on rakastunu
lapsilisät tuli perjantaina eli rahaa on, vai käyttikö äijäs just ne rahat?
jos et ole tyytyväinen äijäs toimiin, hoida asia itse. vie itse autosi Biliaan vuosihuoltoon (800-2000 euroa). on aika tärkeää, että auto toimii.
nyt vaan luottokortti vinkumaan, keskiviikkonakin voi jo ostaa pankkikortilla, koska ainakin Lidlissä veloitukset menee tililtä 2pv myöhässä.
kannattaa hankkia ruokaa kaappeihin riittävästi, meillä on aina niin paljon ruokaa, että n. viikko pärjätään, ainoa mikä voi loppu on maito. 4lasta.