Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PIKA! saako hoitovapalla tehdä töitä??

Vierailija
25.10.2009 |

ja kannattaako siitä mainita työhakemuksessa, haen siis saman työnantajan "sisällä" toista paikkaa ja tuo keikkatyö mitä tein hoitovapaalla sopisi niin hyvin mainittavaksi tuohon toimenkuvaan... Mutta siis onko sitä fiksua minita, kun olin sieltä samasta paikasta hoitovapaalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ekonomi

Vierailija
2/6 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et kertonut työnantajallesi, että olit töissä toisella silloin kun olit hoitovapaalla?

Tuosta voi tosiaan tulla ongelmaa - ainakin moraalisesti.

Jos kerroit, niin mitään ongelmaahan ei ole. Hoitovapaallahan saa tehdä töitä vaikka miten paljon, kunhan lapsi ei ole kunnallisella hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaa on vapaata palkkatyöstä jotta voi hoitaa itse lasta kotona, kotihoidontuki taas on korvausta siitä ettei lapsi ole kunnallisessa hoidossa ja sitä saa vaikka molemmat vanhemmat olisivat töissä/koulussa.

Ne joilla ei ole työsuhdetta/koulupaikkaa, eivät ole hoitovapaalla kun ei ole mitään mistä hoitovapaalla voisi olla.

Siis et kertonut työnantajallesi, että olit töissä toisella silloin kun olit hoitovapaalla? Tuosta voi tosiaan tulla ongelmaa - ainakin moraalisesti. Jos kerroit, niin mitään ongelmaahan ei ole. Hoitovapaallahan saa tehdä töitä vaikka miten paljon, kunhan lapsi ei ole kunnallisella hoidossa.

Vierailija
4/6 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, totta.

Mutta jos on hoitovapaalla, niin kyllä siltä työnantajalta pitää lupa kysyä, jolla normaalisti on töissä, jos jonnekin menee töihin.

Sama juttu että työnantajalta pitää kysyä lupa, jos vaikka päätän mennä hesaria jakamaan aamuisin. Eri asia on sitten, että kuinka moni sen luvan kysyy, itse olen aina kysynyt ja aina luvan saanut. 11 vuota olen tehnyt kahta duunia.

Vierailija
5/6 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkentaa ettei hoitovapaalla suinkaan saa tehdä mielinmäärin töitä,mutta jos on vain kotihoidontuella niin silloinhan asia on eri :)

Itsekin teen oman työni ohella melko paljon keikkaa ja joka vuosi lupa pitää anoa erikseen ja siellä on kohta, ettei keikkatyö saa millään lailla vaikuttaa päätyön tekoon

Juu, totta. Mutta jos on hoitovapaalla, niin kyllä siltä työnantajalta pitää lupa kysyä, jolla normaalisti on töissä, jos jonnekin menee töihin. Sama juttu että työnantajalta pitää kysyä lupa, jos vaikka päätän mennä hesaria jakamaan aamuisin. Eri asia on sitten, että kuinka moni sen luvan kysyy, itse olen aina kysynyt ja aina luvan saanut. 11 vuota olen tehnyt kahta duunia.

Vierailija
6/6 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkentaa ettei hoitovapaalla suinkaan saa tehdä mielinmäärin töitä,mutta jos on vain kotihoidontuella niin silloinhan as