Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jolla ei varaa ostella kalliita isäinpäivälahjoja?

Vierailija
24.10.2009 |

Meillä on näin loppuvuodesta oikein juhlabuumi. Kahdella lapsella on synttärit, miehellä myös synttärit sekä isäinpäivä ja vielä joulukin on tulossa. Joten lahjoja pitäis hommata oikein urakalla. Rahaa on niukasti.

Mitä keksisin lahjaksi miehelle synttärinä, isäinpäivänä sekä jouluksi? Jotain edullista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin isän- kuin äitienpäivänäkin!

Ei todellakaan odoteta, että toinen toistamme ko. päivinä lahjoisimme. Kiva yllätyshän se tietysti on jos näin tapahtuu, mutta tapana se ei ole.

Vierailija
2/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen lahjan arvo. Minusta ainakin on mukava saada mieheltä aina edes jotain, että hän on jaksanut vaivautua inhoamiinsa kauppoihin vain minun takiani. Ajattelin itse ostaa miehelleni isäinpäivälahjaksi uusimman remeksen kirjan. nehän on vain n.20e. hän on lukenut kaikki tähän astiset ilkka remekset, joten hankin tämänkin jatkoksi, ja annan rauhallista aikaa lukea sen kirjan :) sekä hyvät ruoat on oikein hyvä juttu jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei odotakaan mitää suurta ja kallista lahjaa. Voishan sitä tehdä niinkin, että ostais kaikkien juhlapäivien kunniaksi yhden arvokkaamman lahjan. Mun lahjat miehelle on yleensä tosi käytännöllisiä, sellaisia tavaroita joita siltä puuttuu. Esim. laadukasta miesten shampoota, sukkia,pihviveitset yms. Varmaan eniten tykkäis jos saisi tupkka-askeja mutta niitä en oo vielä koskaan antanut.

Vierailija
4/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä minun ja mieheni samassa sumpussa. Lisäksi isänpäivä.

Enpä ole koskaan ostanut miehelle kalliita isänpäivälahjoja. En myöskään syntymäpäivä, kuten ei hänkään minulle.

Lapsille on ostettu heidän toivomansa lahjat ja lisäksi joululahjat kaikille.

Isän-ja äitienpäivälahjukset ovat koostuneet lasten tekemistä lahjoista ja korteista ja yheisesti leivotusta kakusta.

Vierailija
5/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset askartelee jotain isälle ja isoisälle. Voihan sitä itsekin jonkuin kortin piirtää isälleen. Puolisoaan ei tarvitse isäinpäivänä muistaa. Korkeintaan voi tehdä lasten kanssa isälle mieluisan aamiaisen aamulla.

Aikuisten synttäreitä juhlitaan yleensä vain kun täyttää täysiä kymmeniä tai puolikymmeniä eli viiden vuoden välein.

Itse tiedät parhaiten mistä miehesi pitää ja mitä tarvitsee.

Vierailija
6/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Isänpv lahjaksi lasten tekemiä esim kerhossa/ koulussa. ANttilan remonttimyynneissä vai mikä se oli oli hyviä aikuisten dekkareita 2 eur (Matti Rönkä: Isä,poika ja paha henki =), aika osuva.

Meillä kyllä hyvä rahatilanne, mut lahjoissa pitäydytään aina vaatimattomalla linjalla. Lastenkaan ei ole syytä tottua liian hyvään. Se joka paljon saa ei vähään tyydy.

Vierailija
7/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täällä jouduta kynsiä syömään, mutta ei rahaa ikkunoistakaan heitetä ulos.

Mä ostin eilen isänpäivälahjaksi Tiimarista - 50 % alelapulla mukin, jossa lukee maailman paras isä. Sitten annan pojan ja äidin yhdessä tekemän kortin ja taatusti toinen tykkää. Teen vielä kakun.

Muki maksoi 2 euroa, kakkutarvikkeet löytyy kaapista, kortti oli ilmainen, kiitos Helsingin kaupungin, en voi sanoa että kalliiksi tulis tämä isänpäivä.

Jouluksi saa toisen mukin, maksaa 20 euroa ja valokuvan musta ja pojasta.

Vierailija
8/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikka rahaa on, se lahjan kalleus ei ole mikään arvo. Outoa ois, jos ostais jotain kallista, eikä se toinen sitä ehdottomasti tarvitse.

Halit ja suukot riittää.

Vierailija
9/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä halua mitään kallista isäinpäivälahjaa, vaikka vaimoni tienaakin suht hyvin.

20€ ehdoton maksimi,

4 lapsen isä

Vierailija
10/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä rahatilanteessa se 20e maksava kirjakin on aikas kallis. Toisaalta, eipä meidän isukki edes ehtisi lukemaan. Mutta joo, lapset tekee koulussa lahjat ja kortit isälle. Mä ostan sitten ne perinteiset sukat ja leivon tietenkin täytekakun. Mutta kun ne synttäritkin tulee.. Mies ei mitään vaadi todellakaan, mutta olis minusta mukava antaa jotain tarpeellista lahjaa hänelle.

Tässä yhtenä päivänä yritin puhua miehelle, että jos tänäjouluna ei ostettaisi toisillemme mitään lahjaa. Ostettaisi sitten vaikka jotain joulun jälkeen yhteistä ja tarpeellista. En saanut oikein kommenttia tähän. Tuntuu vaan kurjalta, jos hän sitten jouluna on mulle jotain ostanut ja mä en mitään hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä