Onko tällä palstalla jo käsitelty aasialaisten
miesten sangen pienet sukuelimet? Olen huomannut, että esim. thaikuilla ja japanilaisilla miehillä on huomattavasti pienemmät elimet, kuin suomalaisilla keskivertomiehillä. Mistähän tämä kokoero voi johtua?
Kommentit (20)
Mietin, että kuinka suuren otoksen perusteella teet johtopäätöksesi?
todetaan, että aasiaan matkustavien kannattaa ottaa omat kondomit mukaan. Paikalliset saattavat näes olla liian pieniä länkkäreille. Tämä kirja tullut luettua oppikirjana Amk:ssa, jossa opiskelen terveysalaa...
todetaan, että aasiaan matkustavien kannattaa ottaa omat kondomit mukaan. Paikalliset saattavat näes olla liian pieniä länkkäreille. Tämä kirja tullut luettua oppikirjana Amk:ssa, jossa opiskelen terveysalaa...
Just.
se pieni vehje on juuri kaapiksi itsensä treenanneella pitkällä miehellä.
saman kokoiset kuin aasialaisilla. Vaikka pituutta olisikin 20cm enemmän niin penis on silti samaa mittaa eli noin 11-13cm
Suomalaisilla miehillä on suunnilleen samaa kokoa kuin aasialaisilla. Kun mennään keski-eurooppaan niin pituus on normaalisti 15-19cm. Itselläni on saksalainen mies. Suomalaisilla on suhteellisen pieni penis verrattaen muuhun eurooppaan. Mutta tähänkin tulee muutos Eu;n yhdentymisen kautta.
Loppuu nimittäin se sisäsiittoisuus :)
Ei ole henk.koht. kokemusta, mutta isot pojat ovat kertoneet.
Ilmeisesti siis tummempihipiäisillä naisilla on sitten messuhallit että mahtuu musta makia sisään?
voittajien keskipaino oli 46kg, ehkä se mulkun koko on suhteessa muuhun kropan kokoon.
Mutta se kai onkin iso osa sitä "hupia" :(
Ei ole henk.koht. kokemusta, mutta isot pojat ovat kertoneet. Ilmeisesti siis tummempihipiäisillä naisilla on sitten messuhallit että mahtuu musta makia sisään?
Enpä ole tullut ajatelleeksi, mutta hauska juttu.
olen tosiaankin ollut muutaman thaikun ja japsin kanssa sängyssä (maksullisia kaikki) lomamatkoillani ja ongelmaksi on muodostunut miesten elinten sangen pieni koko. Eli ei ole tuntunut oikeastaan yhtään miltään, kun ne on tulleet mun sisään. Kaihoten olen muistellut silloin suomalaisten miesten isoja kaluja ja kuinka hyvältä ne tuntuivatkaan. Nykyään matkustan aina latinalaiseen amerikkaan tai italiaan, joissa molemmissa on hyvät rakastajat vallalla, kun kyse on maksullisten miesten käytöstä.
ihmiset ovat mittasuhteiltaan sopusuhtaisia.
Jos aasialaisten miesten keskipituus on melkein 10-20cm lyhyempi kuin eurooppalaisten miesten, on kokoero myös jalkojen välissä ymmärrettävä.
Vaikka toki yksilöiden välillä on varmasti ihan yhtä suurta variaatiota Aasiassa kuin on Euroopassakin.
Ainakin oma kokemus on se, että sirolla miehellä kaikki ruumiinosat ovat siroja. itse pidän enemmän lihaksikkkaista ja isoista miehistä.
eri afrikan maissa keskikoot vaihteli muutamasta sentistä pariinkymmeneen senttiin. Saksassa keskimitta taisi olla 8cm. Mitenköhän nääkin on muka mitattu..
On myös raamikkaita miehiä pienellä varustuksella ja siroja miehiä reippaammalla koolla.
Ainakin oma kokemus on se, että sirolla miehellä kaikki ruumiinosat ovat siroja. itse pidän enemmän lihaksikkkaista ja isoista miehistä.
mistä kohtaa mitataan kun kalu juhlakunnossa. ylä vai alapuolelta.
Musta tuntuu että täälläkin moni kehuskelee miehen vehkeellä ja mittaavat alapuolelta kiveksien reunasta :D
Muistaakseni asia oli niin, että intialaisilla oli keskimitaltaan vertailun pienin penis. Heillä keskimitta oli n. 9 cm. Japanilaisilla oli n. 12 ja eurooppalaisilla n. 15 cm. Voisi kuvitella, että naiset sitten taas ovat myös vastaavasti pienempiä näissä em. maissa, mutta sitä ei oltu kommentoitu.
että aasialaisilla naisillakin olisi kireämpi vako