Pinoon rokotteen ottavat raskaanaolevat.
Millä rv:lla olet?
Itse olen 26 viikolla ja otan rokotteen jo ensi viikolla. Ihanaa, että vihdoin saatavilla.
Kommentit (12)
Otan jos ajoissa ehtii, työpaikan kautta saan mutta ajankohdasta ei ole tietoa.
JOs vaikka joku tietäisi tai osaisi onkia tiedon netistä! Meillä meinaan rokotukset rasaanaoleville alle parin viikon aikana, sitten siirrytään seuraavaan ryhmään. Itse pitää tieto etsiä, mitään ilmoitusta ei tule, ellei satu olemaan neuvola juuri tänä rokotusaikana, jolloin rokotteen saa neuvolan yhteydessä.
ja otan kunhan täällä tampereella sen saa, ei ole mitään tietoa tullut mistään.
Ja aion ottaa rokotteen. Ensin ajattelin, että lykkään päätöstä mahdollisimman pitkään, mutta ennuste epidempian leviämisestä koko maahan kuukauden kuluessa on saanut mut toisiin ajatuksiin. Immuniteetin kehittyminenkin kestää 1-2 vkoa. Todennäköisesti käyn heti ottamassa, kun sen vain saa. Uutta tietoa rokotteen/sikainfluenssan riskeistä, joka kääntäisi pääni, tuskin ehtii enää tulemaan.
otan rokotteen heti kun saan, mitään tietoa en vaan ole löytänyt mistään tuosta :(
Tänään sai neuvolatäti vakuuttuneeksi, että kannattaa ottaa. Meilläpäin juuri todettu lähiprikaatissa suuri joukko sairastuneita (paljon mm. tuttuja töissä siellä..) joten leviäminen on erittäin todennäköistä.
Terkkari puhui myös thl:stä siihen malliin, että se on aika iso organisaatio, jota kannattaa kuunnella. kutsu tuli ensiviikolle rokotuksiin.
Olen rv 34.