Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko eskaripoikanne käyttäneet vielä talvihaalaria vai

Vierailija
22.10.2009 |

pukevatko ylleen vain kaksiosaisen toppapuvun?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kavereillakaan näy enää olevan.

Vierailija
2/10 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyy kyllä runsaasti halaareitakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nähdä miten nyt kolmannella. Takki ja housut olisi ollut kouluun tarjolla, mutta itse tahtoi haalarin kun on nopeampi pukea. Hyvä niin, muuten varmaan olisi istunut tunneilla toppahousuissa ja saanut ihottumaa (niinkuin on käynyt nyt syksyllä, kun on vedenpitävät housut koko päivän jalassa).

Vierailija
4/10 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää sekä toppahaalaria että 2-osaista toppapukua. Välikausihaalaria ei ole ollut käytössä viime syksyn jälkeen, vaikka poika olisi sellaisen halunnut tänä syksynä, kun eskarikaveripojillakin oli. Poika on päiväkodin eskarissa, ja siellä on kyllä suurimmalla osalla toppahaalari. Olen itse opettaja, ja meidän koulun pihalla näkee myös haalareita pienimmillä oppilailla.

Vierailija
5/10 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni haalari on vähän hassu isommilla lapsilla.

Vierailija
6/10 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkselihousut, joissa on korkea vyötärö menevät varmasti pidempään kuin haalari, sillä henkselit on kätevä säätää..

Toivon että tämä puku menisi vielä ensi vuonna koulussa. Kotona on kyllä pihahaalari, jonka kirpputorilta löysin viime vuonna.. tuohon takkiin on niin helppo vaihtaa toppahousuja, koska housut likaantuu paljon helpommin kuin takki, haalarin kanssa oli aina laitettava haalari koneeseen jos kurakelit..

Vierailija
7/10 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoi pikkuveljen syksyhaalaria ja sanoi että saanko äiti mälin haalarin:) No on kaksosainen syyspuku ja taveks on haalari mutta myös takki ja housut. Luulen kyllä et haalaria tulee pitään enempi. Ei kai se nyt liian "lapsellinen" vielä eskarilla ole. Huomaako ton ikäset ees mitä on päällä. Meillä pojalle on mukavuus ennenkaikkea:)

Vierailija
8/10 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli myös takki+housut yhdistelmä. Nyt on talveksi myös takki+ henkselitoppahousut. Ilmeisesti jotkut lapset vaan katsovat tarkemmin mitä pukevat päälleen, ekaluokkalaiseni sanoi yksi päivä ihmetellen ja vähän naureskellen että omaluokkalaisella tytöllä oli ollut koulussa haalari..vastasin että koitappa muistaa että kaikki ihmiset eivät tykkää pukeutua samalla tavalla, jos joku haluaa pitää haalaria niin sitten pitää ja jos joku ei tykkää niin sitten ei pidä.

Vierailija
9/10 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskarit pitää haalareita. samassa ryhmässä on 4-6-vuotiaat, joten olisihan se vähän hassua että "isoilla" olisi eri vaatteet. Kaikki pojat käyttää haalareita, koska heillä on kiire ulos pelaamaan ym. ja haalari on helppo pukea jasuojaa hyvin rymytessä.

Vierailija
10/10 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on haalarit ja sellaisen poika itsekin halusi, vaikka itse yritin jo tyrkyttää kaksiosaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi