Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten "rumilla" miehillä

Vierailija
22.10.2009 |

on usein kauniita vaimoja / tyttöystäviä?

Useinhan nämä ovat nuoruudessa solmittuja suhteita, jolloin perusteet ovat olleet ehkä erilaiset, tai mies on ollut vielä siedettävän näköinen. Sitten vuodet ovat ajaneet jopa alle kolmekymppisen miehen ohi, tämä ei ole hoitanut itseään, juominen ja syöminen näkyy koko kropassa.

Tämä ei ole provo, vaan ihan kysely.

Entä toisinpäin? Komeilla miehillä ruma vaimo? Tiedättekö tapauksia?

Kauneus on katsojan silmässä tottakai, mutta sanokaa mielipiteitänne!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli arvostavat persoonaa enemmän kuin ulkonäköä?? Ja mikä sitten kenenkin mielestä on rumaa...

Vierailija
2/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä rajuja rakastajia ja tästä ominaisuudestahan kaikki naiset, jopa blondit, tykkäävät. Komeat miehet ovat itseriittoisia ja -siittoisia, he hakevat vain oman hekumansa tyydytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule mielummin otan sikaruman miehen joka kohtelee minua hyvin kuin kauniin hymypojan joka on läpeensä mätä.

Tiedän parikin erittäin klassisesti komeaa miestä joilla on lihava ja vähemmän kaunis vaimo. Ovat myos olleet tismalleen saman näköisiä naimisiin mennessä joten ovat mies parat tienneet mitä naivat ja silti miehet ihan oikeasti rakastavat puolisoaan. Voitko kuvitella?

Vierailija
4/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin min mieheni on pitkäaikainen ystävä nuoruudesta. Rakkaudeksi se kääntyi vasta täysikäisyyden jälkeen.

Vierailija
5/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on hyvä ja raju rakastaja. Eikä se, että on "kaunis" mies, että on itseriittoinen kusipää.

Olen tavannut kummaltakin puolelta kyllä aika tasan kumpiakin ääripäitä ja kaikkea siltä väliltä. On totta, että jotkut komeat miehet ovat niin itseään täynnä, että oksetta.

Vierailija
6/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on näissä tapauksissa tärkeämpi.

Toisaalta olen kyllä välillä miettinyt ihan samoin näitä juttuja. Kun kuitenkin vuodet vierii ja jossakin vaiheessa jokaiseen parisuhteeseen tulee kriisejä. Se ihana ihminen johon on rakastunut onkin muuttunut nalkuttavaksi akaksi/ukoksi. Jos ei ulkoinen olomuotokaan enää miellytä, niin mitäs sitten. Jos olisi ympärillä tarjolla viehättäviä ihmisiä, niin miten helposti sitä sitten ratkeaisi pettämään? Tai että kokeeko tämä "vähemmän viehättävä" osapuoli joskus mustasukkaisuutta, jos "kauniimman/komeamman osapuolen" ympärilä pyörii komeita/kauniita ihmisiä.

Mun lähipiirissäni on yksi äärimmäisen komea mies ja hyvin tavallinen (ei ruma, mutta ei ulkoisesti viehättäväkään) nainen. Kieltämättä kun heihin ekan kerran törmäsin, kävi mielessäni, että onpas charmantilla ja komealla miehellä ujo ja vaatimaton vaimo. Mukavia ihmisä ovat molemmat, kun heihin paremmin tutustuin.

Omassa parisuhteessani taas koen, että olemme miehen kanssa "samasta puusta veistetyt". Hauskannäköisiä molemmat, mutta kumpikaan ei ole mikään "huippukomea tai huippukaunis", jonka perään tuijoteltaisiin. Tämä on näin oikein hyvä :)!

Vierailija
7/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on komein mies minkä olen tavannut. Itse olen en niin kaunis, mutta on mieheni sanonut minua kauniiksi. Kauneus on katsojan silmissä tai silmässä tai miten se on. Rakastunut näkee rakkaimpansa kauniina niin se vain on ja pitää ollakin. Että ehkä siksi ns."rumat" ja "kauniit" toisten mielestä löytää toisensa. Ja olin minäkin muutama vuosi sitten nuorempi, hoikempi jne. ja miehenikin oli hoikempi ja tukkaakin oli enempi.

Vierailija
8/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossakin vaiheessa. Ajattelen pikemminkin päinvastoin kuin sinä. Jos ei sisäinen puoli vetoa alusta asti niin mikä sitten kantaa vanhuuteen asti. Tähänkin on kyllä vastaus: rakkaus.

Jos ei ulkoinen olomuotokaan enää miellytä, niin mitäs sitten.

Vierailija
9/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heikompia hirvittää mutta siinäpä sen juju onkin.

Vierailija
10/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumemmat miehet ovat kohteliaita ja sisältä kultaa, mutta yleensä ne komeat taas ajattelevat vaan omaa egoaan..

Itse en tunnekaan kun näitä kahdenlaisia miehiä

Vierailija
11/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös komein, jonka tunnen

Vierailija
12/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole samaa mieltä tuosta, että rumemmat miehet ovat kohteliaita. Kyllä nuo jutut menevät aika tasan tarkkaan tasan rumien ja komeiden kanssa.

Ei kaikki komeat ole kyllä mitään kpäitä!

Olet tavannut aika pienen otoksen ihmisiä kun noin sanot.