Halpoja nettikauppoja UK?
Onko kellään tietoa halvoista nettikaupoista Englannissa? Punta kun on nyt niin alhaalla ja alennus myynnit käynnissä.
Kommentit (45)
ja ruumiinrakenteelle (harteikas, rinnakas, kapea vyötärö) ei sovi sifongit ja röyhelöt, niin ei oikein ole mitään. Jos jollain olisi linkata persoonallisia yksinkertaisempia vaatteita, niin linkkejä kehiin!
Onko pitkä toimitusaika jne? Voitko suositella kyseistä kauppaa? Kiitos.
Lastenvaatteita? Lasten tarvikkeita? Kosmetiikkaa? Äitiysvaatteita? Tavallisia vaatteita? Kenkiä? Elektroniikkaa?
lasten vaatteita ja tietysti itselleni, eli naisten vaatteita.
tuolla Asoksella on. Olisko jotain tyylikästä?
Siis hyvänen aika mitä susannapenttilä/johannatukiais-muotia T:ap
Juu kiitos, jotain "kalkkeutuneelle mummolle" sitten pliis.
Oli tyylikkyys kaunana, hirveitä pissis-vaatteita..
Ne oli nättejä. Pissiskommentteja tulee varmaan sen takia kun mammat ei mahdu kyseisiin vaatteisiin :p
Ne oli nättejä. Pissiskommentteja tulee varmaan sen takia kun mammat ei mahdu kyseisiin vaatteisiin :p
Brittinaiset jotka tuollaisia vaatteita ovat niin lihavia että joka topista löytyy kokoon 18 asti vähintään.
http://imagecache.asos.com/inv/Q/37/384/425655/Purple/image1xl.jpg
Mun mielestä lila on värinäkin niin cheap..
usein neuleita, mekkoja ja paitapuseroita. Myös alusvaatteet ovat ihania. Löytyyhän sieltä se pissistyylikin, jos sitä haluaa, mutta myös tyylikkäitä, aikuien naisen vaatteita. Mutta itse olenkin hoikka, joten valinnanvaraa löytyy ;)
mut en ole itse pitänyt FCUK:ia tai Kookaita minään pissisvaatteina... Ja näyttihän tuolla olevan ihan perus- Vero Modaakin...
Nyt kaivattaisiin sivuja mistä löytyy lastenvaatteita enemmän.