Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä toimivin kännyliittymä?? Saunalahti? DNa ainakin p...

Vierailija
21.10.2009 |

Nyt kotona ollessa joutuu itse maksamaan puhelinlaskut ja pitäisi perehtyä näihin liittymien maailmaan.

Sonera oli kalliinpuoleinen, vaihdon dna:han. Nyt kaduttaa :(. En tiedä mistä johtuu, mutta puhelut on alkaneet katkeleimaan. melkein aina kun joku soittaa minulle, hetken päästä katkeaa puhelu. Tätä ei ennen esiintynyt.

Nyt olen kuullut asiasta puhuessani useammalta eri tuttavaltakin ongelmista dna.n kanssa.

Saunalahti mainostaa toimivansa Elisan verkossa. Onko kokemuksia, onko Saunalahti hyvä? Entä edullinen?

Haluan siis mahd. halvan liittymän, mutta kuitenkin niin että se toimii eikä pätki.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on DNA ja toimii todella hyvin, ei mitään ongelmia ja nettikin toimii kännykässä loistavasti, joten olen eri mieltä kanssasi tästä asiasta.

Vierailija
2/12 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla mettässä parempi kuin taannoisella TeleFinlandilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko puhelun katkeaminen johtua puhelimestasi? Mulla oli vanhassa puhelimessa niin, että akku oli päässyt löystymään vähän ja aina sen heilahtaessa puhelu katkesi, vaikka puhelin siis oli ihan päällä. Siihen auttoi sitten pieni pala talouspaperia akun ja kuoren välissä ettei päässyt hölskymään.

Meillä dna on ainoa joka kuuluu, toisten verkko on liian huono.

Vierailija
4/12 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sama ongelma on parilla eri puhelimellakin.

Eikä siis soneran aikaan ongelmaa ollut.

ap

Vierailija
5/12 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä DNA:n ja Sonera:n liittymä ja kotona dna toimii paremmin (asutaan korvessa).

Vierailija
6/12 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy eikä ole ollu mitään häikkää..

tosin jos jonneki 60 kilsaa pohjoseen sallasta vielä meinaat matkustaa niin dna liittymä ei siellä toimi ku ei oo mastoja... :D

Vierailija
7/12 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pk-seudulla.. onko dna sitten joku korpiliittymä?

ap

Vierailija
8/12 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla ainakin toiminut koska on osa elisaa.( kiva kun ei tartte välittää 0,99päivä kuinka paljon kälättää...)

Vierailija
9/12 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä saunalahti ja hyvin toimii sekin. Elisasta on huonoja kokemuksia.. Sonera on kai hyvä, mutta kallis.. Tosin siitäkin on huonoja kokemuksia..

Vierailija
10/12 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla taas ei kuulu telefinlandia ku ollaan katvealueella (ihan mäen päällä ja vantaalla "isossa" paikassa asutaa ei missään korvessa)! sama vikaa oli soneran netissä ei toiminut ei. nyt on paljoon halvenpi taloyhtiöverkot ja nopeenpikin=)!

Vierailija
11/12 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/12 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiolinja.