millä viikoilla alkaneet rinnat tiputella?
tosiaan miss'ä vaiheessa raskautta on alkanut maitoa tihkumaan? onko ollut niin runsasta että liivinsuojia on pitänyt käyttää?
Kommentit (12)
Minulla ei tihkunut raskausaikana lainkaan ja vauvan synnyttyäkin maito nousi vasta 3-4 päivää synnytyksen jälkeen. Sitten sitä silti riitti mainiosti, kuopustakin imetin yli vuoden.
rv 20. Ja heti niin reiluna, että liivisuojia olen siitä asti käyttänyt. Nyt rv 33 ja samanlaisena on jatkunut.
Mulla meni pari viikkoa synnytyksen jälkeen ennen kuin tiputtelu alkoi. Vauvan paino kyllä oli saavuttanut lähtöpainon jo viikon päästä synnytyksestä, eli maitoa tuli, mutta tiputtelu alkoi vasta myöhemmin.
Hyvin riitti maito ja olisi riittänyt luovutettavaksi asti, jos jaksaminen olisi riittänyt.
rv 20. Ja heti niin reiluna, että liivisuojia olen siitä asti käyttänyt. Nyt rv 33 ja samanlaisena on jatkunut.
En tarvinnut liivisuojia raskausaikana enkä edes imetysaikana. Varalta taisin jossain ihmisten ilmoilla muutaman kerran alkuun pitää, mutta koskaa ne ei mitenkään kosteet olleet. Maitoa tuli kun vauva sitä kauheella raivolla imi, mut ei muuten. Ei edes toinen rinta tihuuttanu kun toisesta syötin.
rv 20 käytin öisin liivinsuojuksia
rv 28 piti pitää liivin suojia jatkuvasti
En tarvinnut liivisuojia raskausaikana enkä edes imetysaikana. .
ostin paketin liivinsuojia mutta käyttämättä jäi... ei onneksi ollut tarvetta. Se on oikeasti joillekin tosi kurjaa kun yöllä nukkuu maitolammikossa ja pait on aina märkä
ostin taas pakon sanelemana ekan paketin suojuksia.LA merraskuun lopulla..
Sen sijaan eräällä kaverillani oli aina paita märkänä raskausaikana, jo suht aikaisessa vaiheessa.