Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut vie aivan pieniä vauvoja hoitoon, jopa yökylään?

Vierailija
09.10.2009 |

Erityisesti minua hämmästyttää, miten hoitajaksi valitaan joku kaveri, etäinen sukulainen, joku, johon vauva ei ole tottunut. Miksi? Se on vain traumaattista vauvalle eikä hoitajallekaan läheskään aina mikään miellyttävä kokemus.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin laitoksella niin viereisessä pedissä oleva äiti suunnitteli jo biletysreissua ja lapsen yökylään vientiä. Vauvat ei ollut edes vuorukauden vanhoja!

Vierailija
2/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pahoillani olen. Näkyy varmasti pienen ihmisen elämässä myöhemmin. Asiantuntijat ovat suositelleet seuraavaa mallia perustaksi: tunti/kuukausi, päivä/vuosi. Näistä voi miettiä mikä on lapselle parasta. Lapset sitovat ja tarvitsevat. se on hyvä ymmärtää, kun lapsia hankkii...tai lykätä koko asiaa siihen asti kun on valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin miehen ex muija hoidatti lapsensa ties kenellä hoitajaksi suostuvalla mummojen ja pappojen lisäksi. Sit 3-vuotiaana hylkäsi isälle ja lakkasi tapaamasta... Nyt 10 vuoden jälkeen tapaa ihan ok. Joillakin tää äidiksi kasvaminen kestää piiiitkän tovin. =)

Vierailija
4/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnosta tippaakaan kuka vie minnekin lapsensa hoitoon ja ihan sama missä iässä ne lapset on.

Ja ennen kun kukaan kerkeää viisastella, niin mainitsen että en ole vauvojani hoitoon vienyt. Silti joku tehköön niin mun puolesta jos halua ja tarvetta sellaiseen on.

Vierailija
5/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän äideillään on ollut vanhempiakin lapsia, jotka ovat esim. sairastuneet ja siksi nukkuneet huonosti tai monen viikon putkia jolloin nukkuminen ei ole onnistunut juuri yhtään (ja useimmat teistä tietävät tai voivat ainakin kuvitella kuinka jatku unenpuute voi viedä voimat).

En usko että vauvoille on tapahtunut suurtakaan vahinko heidän ollessaan meillä hoidossa; mieheni ja minä saamme tavallisesti nukkua kunnolla ja yhden yön valvominen ei meitä paljon hetkauta eikä paljonkaan itkevä vauva saisi meitä tolaltamme kahden oman koliikkivauvamme jälkeen.