minkä merkkistä margariinia taaperonne käyttävät?
Neuvolassa suositeltiin 1-vuotiaalle 60 % margariinia ja ollaan nyt tarjottu Floraa, joka on kuitenkin normaalisuolaista. Löytyisiköhän joku 60 % vähäsuolainen margariini?
Kommentit (17)
mies ei suostu käyttää kuin oivariinia;)
Tai mitä nyt sattuu sillä kertaa kaupasta mukaansa ottamaan :)
Mekin käytetään muuten Beceliä, mutta sitä ei suositeltu noin pienelle. Paistamiseen minäkin käytän öljyä ja Culinessea.
Oivariinia, tai sitten oikeaa voita.
Ruoanlaitossa rypsiöljyä ja voita, salaateissa oliiviöljyä.
Kannattaa oikeasti tutkailla niitä sisältöjä mitä nämä "luonnon" keijut sun muut sisältää.. E-aineiden lista on piiitkä :D
Kohtuudella kaikkea, niin hyvä tulee. Kasvavalle lapselle esim. voi on todella hyväksi.
En uskalla antaa margariineja, kun olen tutustunut niiden valmistustapaan... hrrr.
Nythän jo kuuluu uutisia, että voin vaarallisuus taitaa olla täyttä puppua, ja sen sijaan ihmisen suuressa viisaudessaan muokkaamat margariinit ovat monin tavoin vaarallisia.
ja ruokaöljyjä. Margariinit täysin pannassa.
kun nykyään on tutkittu että ilmassa on vaikka mitä myrkkyjä?
meillä käytetään molempia, pääasiassa margariinia ja hengissä ollaan.
"Becelissä on liikaa eri aineita" tms. eli ei kovin eksaktia tietoa. :) Helpointa olisi, jos kaikki käytettäisiin tuota samaa Beceliä. Eihän Becel kuitenkaan ole sama kuin Benecol, jossa siis mun ymmärtääkseni on erikseen jotain kolesterolia alentavia ainesosia, joita taas Becelissä ei ole. Sorry, mutta olen aika neuroottinen (=epävarma) tuon lapsen ruokinnan kanssa. :D
suuhunsa eikä varsinkaan lastensa suuhun rasvahappoja, joita on muunnettu, vaihdettu, lisätty, kemiallisesti pesty ja huuhdeltu. Panee suuhun voita, joka tehdään suoraan lehmän maidosta. Vielä kun saisi sen lehmän syömään pelkkää omaa luontaista ravintoaan, niin olisi hyviä aineita paljon ja palmitiinihappoja ja sen sellaisia vähän.
kompromissina voin ja margariinien väliltä :)
samoin oikeaa kermaa ruuanvalmistuksessa.
kellään ei ole paino-ongelmia, hoikkia ollaan kaikki
taitaa olla 40 prosenttia rasvaa siinä. Tämä siksi että miehellä on vähän korkeat kolesterolit. Paistamiseen käytän öljyä tai Flora Culinessea.