Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen syönyt 900 kaloria tänään. jokapäivä tuntuu

Vierailija
19.10.2009 |

että pitäisi syödä edellistä vähemmän :/ että laihtuminen ei lopu. eilen kyllä mässytin 1300kaloria.. huoh. alle 800 on vain jotenkin liian vähän. nälkä jää jossei saa jokaltaista matorahkaa ja ruispalaa..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi laihdutat noin vähillä kaloreilla.

Vierailija
2/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksin 30min-2h päivässä söin lähemmäs 2000 mutta nyt en jaksa näillä säillä etenkään niin olen pudottanut kaloritkin. olen 167/58 mutten todellakaan ole kovin hoikka . olen elänyt näin puolisenvuotta ja laihtunut 14 kiloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet se joka pelkäät synttäreitäsi herkkujen takia. Tajuatko, että olet luisumassa anorektiseen ajatteluun. Se on vaarallista.

Painoindeksisi on nyt 20,8 mikä on oikein hyvä.

On outoa juosta kaksi tuntia päivässä kalorien polttamiseksi, ja normaalipainoisena, oikeastaan ihanteellisen hoikkana, elää 800 kalorilla päivässä. Se on epäterveellistä kehollesi. Paastoamisen ja alipainon haitat selostinkin sulle jo.

BMI 18.5 on karkeasti alipainon raja. Ystäväni oli lääkärinä anorektikkojen osastolla ja kertoi, että yleensä paino yritetään nostaa tasolle 18-19 ennenkuin potilas pääsee kotiin. Nyt olet siis turvallisella alueella. Pysähdy oikeasti miettimään, miksi laihdutat tuolla tavoin, vaikka olet hoikka. Todennäköisesti kehonkuvasi on vääristynyt ja näet itsesi lihavana, vaikka et ole.

Vierailija
4/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kuin painoin 72. selluliittiäkin on yhä reisissä. perä on löysää läskiä jne. en tiedä häviääkö se vaikka laihtuisin 50kiloon. ennen painoin 62kg vuosia sitten ja olin hoikempi kuin nyt 58 kiloisena. tosin silloiset sopivat vaatteet ovat löysiä nyt kun sovitin. miten on mahdollista että olin silti hoikempi. en harrastanut edes liikuntaa. . kai ikä tekee tehtävänsä. olen nyt 27.

haluan laihtua 55 kiloon vielä. ja katsoa sitten. ihmiset sanoo että olen muka laiha mutten ole. muiden kuva on vääristynyt ei minun. luulen hedän sanovan niin kateudesta että laihtuisin hoikemmaksi kuin he ovat tms.

tunnen lihovani tänäänkin kun söin. salaattia puoli kiloa vihanneksilla, rahkan ja leivän. 900 kaloria. ensi viikonloppuna on ne synttärit. koitan paastota niihin että voin syödä vähän kakkua ja keksejä. mutta voi olla etten sitten niitä syökään. haluan näyttää victoria bechamilta , olla yhtä hoikka. tunnen olevani kömpelö ja iso

Vierailija
5/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan minulta, kun olin sairas. Olin kamalan näköinen. Ei huvita edes katsoa kuvia siltä ajalta. Silti näin joka paikassa läskiä, läskiä, läskiä. Rutistelin mahaani (jossa oli lähinnä vain ihoa, ei yhtään läskiä) ja inhosin sitä. Peilissä näin läskiä ja äiti kauhisteli, miten kapeiksi mun kädet oli muuttuneet. Elin 1000 kalorilla ja joskus vähemmälläkin.

Onko sulla lapsia? Miestä? Mitä sun perhe ajattelee laihdutuksestasi? Miksi aloitit laihduttamisen?

Vierailija
6/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

62-kiloisena ET ollut hoikempi kuin nyt, johan sen todistaa sekin että silloiset sopivat vaatteet ovat nyt löysiä.

Kiltti, hae itsellesi apua ennenkuin liian pahaksi menee toi.

Vierailija
7/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on jo syömishäiriö. pelkäät lihoomista vaikka syöt reilusti alle sun kulutuksen. jopa sun "mässäilykalorit" (1300) laihduttaa.

hae apua ennen kuin menee pahemmaks.

olen kokenut saman, laihdutin 74kilosta 58kiloon. söin vain 900kcal ja se jo tuntui paljolta. olen 168cm. hain apua ja nyt painan 63kg ja olen todella tyytyväinen itseeni.

Vierailija
8/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä siedä jos olen normaalipainoinen, vaan pyrin kokoajan alipainoon. Vaatekokoni on 32-34 ja farkkujen tuumakoko 25, ja olen nippanappa tyytyväinen itseeni sellaisina päivinä, kun olen syönyt vain ei lihottavaa -ruokaa. En koe että mulla olisi syömishäiriötä, ja mulla on aviomies ja lapsia ja ystäviä, eikä kukaan pidä mua sairaana. Ymmärrän ap:tä, mutta ei toi terveellistä ole, tollasella paastolla saa vielä sydärin. Joillekin ihmisille syöminen ja laiduttaminen on vaan koko elämän kestävä vankila.

Vierailija
9/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa syömishäiriöinen. Hän kokee olevansa läski. Sinä 9 saatat nyt olla terve, mutta alipaino jättää esim luustoosi pysyvät jäljet. Lapsiisi se jättää jäljet myös, kenties neuroottisen lihomisen pelon ja sairaalloisen suhteen ruokaan. Täysin ongelmattomana en näe tuota jojo-projektiasi.

Vierailija
10/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on. Yritä lopettaa ennenkuin menee liian pitkälle. Been there, done that. Onneksi sain itseni sieltä suosta pois, mitat oli silloin 166/45.

Nyt painan 53kg, selluliittia löytyy paljonkin, mutta ei se mitään. Urheilu ja terveellisesti (sekä riittävästi) syöminen riittää. Silloin myös mieli voi hyvin.

Tsemppiä :)

Vierailija
11/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana hento ja siro. 15kiloa minun painostani niin olisin samanlainen

Vierailija
13/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömishäiriö.

Tiesitkö, jatkuva kalorivajaus voi aiheuttaa itsessään syömishäiriöistä käyttäytymistä? Luin kerran yhteenvedon sellaisesta amerikkalaisesta tutkimuksesta, jossa oli tarkkailtu miehiä, jotka oli ollut pitemmän aikaa vain hieman normaalikaloriannosta pienemmällä dieetillä. Heillä oli alkanut ilmetä syömishäiriön kaltaista käyttäytymistä, itseinhoa, jopa itsensä vahingoittamista, he tunsivat itsensä lihavaksi ja tunsivat syyllisyyttä syömisistään.

Tuon tutkimuksen luettuani tuli mieleen se, kun kärsin itse masennuksesta, ja omat syömiseni olivat aivan retuperällä. Aluksi en rajoittanut syömistäni tahallani, ruokahaluni yksinkertaisesti oli olematon. Kun tämä jatkui pidemmän aikaa, aloin tietoisesti vähentää syömisiäni. Tämä kierre loppui aika pian, kun sain lääkityksen, joten en ehtinyt varsinaisesti sairastumaan syömishäiriöön. Mutta sinne suuntaan olin menossa ja lujaa, ja niin olet sinäkin.

Syömishäiriö on aivan hirveä sairaus, josta on tosi vaikea parantua, joten jos et kykene muuttamaan suhtautumistasi itseesi ja ruokaan itse, niin suosittelen, että haet apua. Nyt heti.

Vierailija
14/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vain jos haluaisin. eli siis että pystyn "lopettamaan" kaloritarkkailun jos tahdon mutten kyllä tahdo koska en halua missään tapauksessa lihoa takaisin läskiksi.

ap

Vierailija
15/15 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.caringonline.com/eatdis/people.htm

aika monet heistä kieltävät syömishäiriönsä. Joku oli jo kuollut siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme