Millaisia ajatuksia/tekoja PMS saa sinussa aikaan pahimmillaan?
Kommentit (6)
On kiukkunen ja pahimmillaan epäonnistunut olo kaikessa. Tekee vaan mieli olla käpertyneenä kotona.
Syksyn johonkin kammottavaan masennuksen suohon ja haluaisin vain nukkua. Huudan niin lapsille kuin miehellekin. Paiskon esineitä ruoanlaiton yhteydessä.
Eikä sille olotilalle tunnu voivan mitään, vaikka kuinka tietää mistä se johtuu. Joka kuukausi sama mesoaminen.
on pakko pyytää mies käymään kaupassa ja tekemään ruokaa. olen ihan apaattinen. en välttämättä saa tukkaani kammatuksi tai en pysty käymään suihkussa, olen niin maassa ja väsynyt. Sitten menkkojen alkamispäivänä olen taas kuin duracell-pupu ja elämä hymyilee ja virtaa riittää vaikka mihin. Todella outoa tämä elämä...
mulla parhaimmillaan menee 2 vkoa kuusta vitutukseen ja raivoamiseen. Mä en halua mielialalääkkeitä mitä siihen pms-oireeseen määrättäis...
ehkä tässä sais aikaseks varattua uuden ajan lekurille ja jos se miettis muuta hoitomuotoa ku pillerit.
alkaa taas, kun kuukautiset alkaa. Mulle kuukautisten alku on kuin lottovoitto.
Ahdistava, masentava ja säikky olo ennen menkkoja ja raivoan miehelleni, en lapsille onneksi.
paria päivää ennen menkkoja. Kaikki asiat on huonosti.