Parhaat lääkkeet katkeruutta vastaan?
Pelkään että minusta on tulossa katkera vanha ämmä. Kaikki kokemani vääryydet tuntuu kasautuvan sisälleni enkä vaan pääse niistä yli. Kateellisena seuraan niitä joilla on asiat paremmin. En tykkää tästä havaitsemastani kehityksestä itsessäni yhtään, mutta millä sen voi pysäyttää?
Kommentit (23)
Ja olin sitä oman perheeni suhteiden ja suosikkikuvioiden takia.Äitini suosi ja suosii edelleen kahta nuorempaa siskoani.Mä olen kokenut omassa elämässäni monia hankaliakin vastoinkäymisiä,mutta päässyt niistä yli omin avuin.Edes kipeä avioero edellisestä miehestä ei lannistanut mua lakata yrittämästä omin avuin ylös ja eteenpäin.Toista nuorempaa siskoani äitini on tukenut aina vastaavissa tilanteissa monin eri tavoin.Hyvä,että minua jaksettiin edes puhelimessa kuunnella ku soitin ja olisin halunnut jotain tsempitystä.
Nyt mulla on oma perhe:Sain jokin aika sitten kauan toivomani lapsen,mies mulla ollut jo vuosia ja nytkin elän perheeni mielestä "väärin" kun en halua ryypätä viikonloppuisin ja osallistua siskoni järjestämiin ryyppäjäisiin..
Koskaan en ilmeisesti ole hyvä noiden mielestä..En kuulemma elä nyt "normaalia" elämää,jos haluan hoitaa vauvaani selvinpäin ja imettää häntä 24 tuntia...
Tää ei kuitenkaan katkeroita mua enää..Mulla meni kyllä melkein 20 vuotta pääästä tästä kateruudesta.
Toivon muillekin tyytyväisyyttä ja positiivista ajattelua omaan elämäänsä.
Eri asia on ne,joita jotku selittämättömät sairaudet,ym.tapahtumat piinaa..
järjestää, mutta jokainen voi valita sen, miten niihin elämän järjestämiin ylläreihin suhtautuu. Eli asenteensa voi valita, vaikkei mitään muuta.