Katsokaa mikä paketti!
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=116637117
Ja ei, en ole kyseinen myyjä. Mitä mieltä olette, kannattaako ostaa?
Kommentit (16)
niin huuda vaan. Jos kengätkin isattuu olemaan just sopivan kokoiset, niin varmasti saat halvemmalla kuin uutena kaupasta. Mut hinta nousee varmaan vielä paljon.
vaatteita, pieniä kylläkin meidän käyttöön. Ja kivan näköinen lattia? myös missä vaatteet kuvattu, kodikas :)
en tykkää kun on samasta vaatteesta niin paljon kuvia, paketti vaikuttaa isommalta kuin onkaan
en tykkää kun on samasta vaatteesta niin paljon kuvia, paketti vaikuttaa isommalta kuin onkaan
eli laskiko kukaan, kuinka monta vaatetta todellisuudessa paketissa on? Se haalarihan oli edestä ja takaa kuvattu. Samoin saman hameen kanssa taisi olla useampikin paita.
eli laskiko kukaan, kuinka monta vaatetta todellisuudessa paketissa on? Se haalarihan oli edestä ja takaa kuvattu. Samoin saman hameen kanssa taisi olla useampikin paita.
ja laskee sille vaikka 50 euroa niin vaatteille ja kengille jää hintaa muutama euro per kappale.
En todellakaan maksaisi tuota summaa. Aika kalliiksi tulee per vaate!
Toisekseen, inhoan Hello Kitty tuotteita, haalari on ruman värinen, kengät liian pieniä meidän lapselle ym.
Aika tyyris paketti jo nyt. Hinta nousee varmaan vielä korkeammaksi,mutta JOS iIhan hyvin voi huutaa ,sillä ihan nättejä vaatteita oli.
Ihanan värinen haalari,voi kun ois vielä noin pieni laps.
Mut eipä käytetystä haalarista juur 60€ enempää kannata maksaa ja Seppälän toppiksest korkeintaan 10€ ja sit oli perus toppahousuja joista max5€.
Sisävaatteista 1-4€/kpl ois ihan passeli.
Tolleen äkisti laskien tuo on jo nyt ylihinnoiteltu paketti.
Mut jos välttämättä haluu nuo, niin ihan kivoja ovat.
että jos jollain on sama maku, niin halvalla lähtee mun mielestä (vaikka onkin käytettyä, niin vaikuttavat olevan hyväkuntoisia ja samalla kerralla kun saa hankittua paljon, säästyy aikaa kaupoilla/kirppareilla juoksuilta).
Itse olen pojan äiti eli en tätä huuda, vaikka haalri olisi meille passeli ;)
En maksa sukkahousuista 0,50€ enempää
haalarista 65€ enempää
t-paidoista 1€ enempää
poitkähihaisista (oli merkkivaate tai ei) niin 1,50-2€ jne.
Joku 140€ ois ihan käypä hinta tuolle paketille,mut johan se on yli sen ,eli tosi kallis paketti käytettyjä vaatteita.
Itse en tuohon hintaan tuota ostaisi,mut kukin tehköön omilla rahoillaan mitä haluaa.
Taitaa hinta jäädä edulliseksi, kun ei loppuvaiheessa tule lisää huutoja. Ei kai kukaan osta vaatepakettia sokkona.
Taitaa hinta jäädä edulliseksi, kun ei loppuvaiheessa tule lisää huutoja. Ei kai kukaan osta vaatepakettia sokkona.
jos haluaa juuri nuo merkit ja vaatteet mutta kyllä Tiketin haalarin saa edelliskauden alesta jollain 60-80 eurolla etten kyllä vanhasta 30 euroa enempää maksaisi koska sitten siitä käytetystä saan sen ainakin 30 euroa taas takasin.. Muuten noissa ei mielestäni ole mitään erikoista! En ostaisi..
Maksaisitko käytetyistä vaatteista 156e? Minä en.