Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia TALLINK SPA & CONFERENCE hotellista?

Vierailija
01.01.2009 |

Meillä on sunnitteilla reissu Tallinnaan ja olisi tarkoitus yöpyä tuossa hotellissa. Onko jollain kokemuksia tuosta? Matkaan on lähdössä 4 1-9v lasta + aikuiset.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryyppää uima-altaassa. Pääosin tilaavat orgasmeja ja sex on the beacheja, toki kaljakin maistuu. Ravintolan ruoka on hyvää, mutta se voi olla lapsista turhan erikoista (siellä ei tarjota perus lehtipihviä). Kauneushoitolassa oli ihan kivoja hoitoja tarjolla, ne on syytä varata etukäteen. Kylpylässä ei ole lapsille mitään erikoisia viihdykkeitä ja osa aikuisista harrastaa sivummalla seksiä eli en menisi lasten kanssa sinne ollenkaan.

Vierailija
2/17 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan palveluntarjoajat olivat ynseitä (hierojat). Muuten oikein mukava, sokkeloinen höyrysaunaosasto varmasti ilahduttaa lapsia ja aikuisia, lämpimässä altaassa voi istuskella drinksua lipitellen, uima-altaassa kivoja yksityiskohtia kuten vedenalaiset tuolit ja pöytä, taloja, joiden läpi voi sukeltaa jne....

Seksiä en nähnyt kenenkään harrastavan. Kateellisten höpöttelyä tuo eka vastaaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lasten kanssa yöpynyt kag´kahteen otteeseen ja kaikki viihtyivät. Äiti kävi hoidoissa ja lasten kanssa pulikoitiin päivät pitkät =) lapset 2 ja 9.

Vierailija
4/17 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu aivan surkeaa!

Vierailija
5/17 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän reissun aikana hotelli taisi olla täynnä, sillä meidän huone vaihtui junior sviittiin :) Me ei sen kummemmin hotellin palveluihin tutustuttu, ravintolassa käytiin syömässä ja ruoka oli hyvää.

Muutoin mun mielestä hotellissa oli aika kansainvälistä porukkaa. Toki suomalaisakin oli, mutta ei niin paljoa kun olisi odottanut. Ehkä suomalaiset suosii kuitenkin enemmän Viru-hotellia.

Vierailija
6/17 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt hotellissa kaksi kertaa, ensin tyttöjen matkalla ja sitten perhematkalla. Molemmilla kerroilla hotelli vaikutti ihan siistiltä, aamiainen oli hyvä ja allasosasto mukava. Toisella kerralla illalla oli aika paljon porukkaa liikkeellä, mutta päivällä allasosasto oli rauhallinen. Ja tosiaan hoidot kannattaa varata hyvissä ajoin, en päässyt kummallakaan kertaa niitä kokeilemaan.

Vierailija
7/17 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kylpylä mutta vesi kylmää! Saunatkin jotenkin puoliteholla.... 

Vierailija
8/17 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrysaunoissa on just sen 45 astetta kun kuuluukiin ja altaissa vesi 27 asteista porealtaita lukuunottamatta, niissä 32. Aamulla vesi viileämpää kun yöllä ei lämmitetä, lämpenee äkkiä päivän aikana kyllä.

Aamupala hyvä!!

Vierailija
9/17 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala on kyllä korkeintaan keskinkertainen. Huoneet siistit. Enkä ymmärrä miksi syödä siellä hotellissa kun Tallinnassa on mielettömän kivoja ravintoloita. Tai niin, jos on se lapsilauma.

Vierailija
10/17 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yöpynyt kahdesti. Miehen kanssa ja duuniporukalla. Hotelli ok siisti ja aanupala myös perushyvä. Kylpylä aikuiseen makuun kiva, mut lasten kanssa ehkä vähän vaisu. Nyt syksyllä oltiin miehen kanssa kahdestaan Viimsi Spassa. Se on n. puoli tuntia Tallinnan keskustasta, mut lasten kanssa varmasti tosi kiva!! Iso kylpyläalue, jossa eri alueet aikuisten rentoutumiseen ja lasten riekkumuseen. Sit on leffateatteri, keilausta ja luistinrata. Ihana hoitola sielläkin. Aamupala samaa tasoa kuin Tallink Spassa. Muuten ei tuolla syöty vaan karautettiin vanhaan kaupunkiin. Samalla kaupungin superhalvalla julkisten lipulla liikuttiin. Kannattaa muistaa tääkin vaihtoehto :)

Vierailija
11/17 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ne virolaiset kylpylät puhtaita? Suomen kylpylöissö on tarkkaa valvontaa. Uskon että tuolla vedet täynnä bakteereja ja sieniä. En menisi uimaan.

Vierailija
12/17 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni saatiin joululahjaksi viime jouluna Elämyslahjojen elämysviikonloppu ko. kylpylässä. Siihen kuului hinitaan mm. romanttinen aamiainen huoneeseen, hoitoja ja ateria ravintolassa. Minusta oli oikein mukava paikka, ja mikä parasta, enemmän aikuisten kuin lasten kylpylä. Oli siellä toki lapsia ja lapsiperheitäkin, mutta ei ollut sellainen pääosin lasten puuha-vesipuisto. 

Tuosta olen samaa mieltä kun joku sanoi että hoitojen antajien asenne jotenkin tyly. Mutta tähän samaan olen törmännyt ennenkin Virossa, esim. Pärnun Tervise Paradiis-hotellissa hoitojen antajat olivat sen oloisia että "voi vittu pakkoko mun on tätä tehdä", käsittelivät kovakouraisesti, lähinnä murahtelivat puheen sijaan jne. 

Vierailija
13/17 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni perusteella ihan positiivinen paikka. Altaassa tosiaan oli siellä virtausta ja täällä poretta, ja kaikki oli oikein siistiä. Edes mitään ryyppyporukkaa ei ollut laineilla.

Huone oli riittävän tilava ja siisti sekin.

Aamupala oli hyvä, ja ainakin huomattavasti parempi kuin supergeneerisessä Tallink Cityssä.

Sijainti on vähän ankea, vaikka ei tämäkään kaukana ole taikka huonoilla kulmilla.

Vierailija
14/17 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiltä vaikutti huoneet ja aamupalakin hyvää, palvelussa ei valittamista...mutta 4 viidestä meidän porukasta aloitti pari päivää plskittuamme oksentamaan. Ihan heti ei mennä uudestaan. Siivoaja putsasi juuriharjalla ulkoaltaan reunan lika/rasvareunusta altaaseen. Se siitä puhtaudesta...

Vierailija
15/17 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vierailleet kyseisessä hotellissa/kylpylässä useita kertoja. On yksi suosikki hotellimme Tallinnassa. Ensimmäiset matkamme teimme aikuisten kesken ja viime kerrat olemme olleet alle 3v taaperomme kanssa. Taaperokin tykkäsi lomasta kovasti kun ei vielä tuon ikäinen kaipaa suurempia vesipuistoelämyksiä, vauva allas ja poreammeet riitti hyvin. Saunamaailma ja kylpylä on siisti ja viihtyisä. Suosittelen matkustamaan lomasesonkien ulkopuolella  jos mahdollista näin välttää ruuhkat aamiaisella ja altaalla ja hintakin on huomattavasti edukkaampi. Suosittelen!

Vierailija
16/17 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä yhteissaunaa?

Vierailija
17/17 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt hotellissa kaksi kertaa, ensin tyttöjen matkalla ja sitten perhematkalla. Molemmilla kerroilla hotelli vaikutti ihan siistiltä, aamiainen oli hyvä ja allasosasto mukava. Toisella kerralla illalla oli aika paljon porukkaa liikkeellä, mutta päivällä allasosasto oli rauhallinen. Ja tosiaan hoidot kannattaa varata hyvissä ajoin, en päässyt kummallakaan kertaa niitä kokeilemaan - https://hotellook.tp.st/Ofiu1JlK

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme