Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt liikkeellä piiiitkäkestoista flunssaa?

Vierailija
17.10.2009 |

Meillä lapsella on meneillään jo 4. viikko, minulla 3. Toinen lapsi selvisi viikon taudilla ja mies on vasta sairastunut.

Onko tämä enää normaalia? 4:ttä viikkoa sairastaneella todettiin korvatulehdus, mutta minulla ei ole todettu mitään. Silti tauti vain jatkuu. :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä ap:n lapset? Meillä oli tuollaista kun lapset olivat n.2-4 vuotiaita.

Vierailija
2/13 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmatta viikkoa flunssassa, jälkitautina omituinen jalkasärky molemmissa jaloissa, kävin lääkärissäkin. Tällaista jalkasärkyä kuulemma nyt liikkeellä. Ja siis sen lisäksi edelleen yskin ja niistelen keltaista ja veto on veks. Mietin vaan että miten siitä possutaudista selviän kun tava-flunssa ottaa näin koville! :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeassa kuumeessa melkein viikon, sitten muutama päivä väliä terveenä ja nyt poskiontelontulehdus ja keuhkoputkentulehdus.

Itsellä alkoin kova kurkkukipu on angiina, mies vielä terve

Vierailija
4/13 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta alkoi nenä vuotaa ja jalkoihin särkee, kuumetta ei oo ollut. toisella lapsista sama tilanne, isompi sairastui vasta nyt. kiva kun olen maksanut tän syksyn jumpat..hukkaan menee rahat, kun en parane!! :-(

Vierailija
5/13 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans yskin kolmatta viikkoanyt vasta alkoi nenä vuotaa ja jalkoihin särkee, kuumetta ei oo ollut. toisella lapsista sama tilanne, isompi sairastui vasta nyt. kiva kun olen maksanut tän syksyn jumpat..hukkaan menee rahat, kun en parane!! :-(

Oletko keksinyt jalkasärkyyn mitään apua? Mä en oiekin ole. Särkylääkkeet ei tepsi, kuumavesipullon kanssa ei oikein töissä istuta. Pirullista jomotusta takareisissä ja pohkeissa. Hermot menee!

t:se aiemmin ketjussa kirjoittanut jalkasärkyinen

Vierailija
6/13 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse asiassa jo luulin paranevani, koska olo oli muutaman päivän helpompi. Nyt on kurkku uudelleen kipeä ja punainen. Onkohan minuun iskenyt joku uusi pöpö?

ap

Vierailija
7/13 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu tuo teidän jalkasärky. Minulla ei sellaista ole. Minä itse asiassa jo luulin paranevani, koska olo oli muutaman päivän helpompi. Nyt on kurkku uudelleen kipeä ja punainen. Onkohan minuun iskenyt joku uusi pöpö?

ap

Mulla alkoi se jalkasärky viikko sitten juuri kun alkoi tuntua että flunssa hellittää. Sitten flunssakin lähti uudestaan pahenemaan. Tänään on taas ollut nokka aivan tukossa ja yksin kaksin kerroin. Kolme viikkoa sitten tämä alkoi. Kävin lääkärissä kysymästä tuosta särystä ja kuulemma sitä on nyt liikkeellä.

Ei ole paljoa liikuntaharrastuksiin päässyt. Harmittaa.

Vierailija
8/13 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden antibioottikuurinkin söin korvatulehdukseen, mutta eipä oo auttanut kurkkukipuun. Alkaa jo henkisesti hajottaa tää jatkuva kurkkukipu. Kuumetta ei oo, vaan sellainen yleisheikohko olo.

Korva on edelleen lukossa, keskiviikkona lekuri, varmaan saan uuden antibioottikuurin.

Vierailija
9/13 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 päivää ja todettiin sitten sinuiitti. Terveenä sitten n. 5 päivää ja taas alkoi nuha. Ikää 6v

Vierailija
10/13 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sairastetaan viidettä viikoa. Alkoi kurkkukivulla, joka hellitti noin viikoksi ja alkoi taas. Ihan kivaa, kun on kurkku kipeä kuukauden. Pienempi lapsista sai kuurin korvatulehdukseen, mutta edelleen hirveä räkä ja yskä jatkuu. Isompi lapsista ei ole ollut kovin kipeä. Mies valitteli myös jalkojaan ja nyt silläkin on kurkku kipeä.

Sikaflunssan ajattelimme jättää väliin.

Vierailija
11/13 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse asiassa jo luulin paranevani, koska olo oli muutaman päivän helpompi. Nyt on kurkku uudelleen kipeä ja punainen. Onkohan minuun iskenyt joku uusi pöpö?

ap

olin eka miehen ja siskoni kanssa 7-9 päivää kuumeessa. Kuume sahasi 37 hujakoilla. Kurkkukipu oli tajuton varmaan 5-6 päivää. Pää oli toiselta puolen kipeä eikä parantunut särkylääkkeellä. 5-6 päivän kuumeettoman jakson jälkeen alko taas kuume 38 ja röörit menivät täysin tukkoon. Pientä kuumeilua oli varmaan 5 päivää kunnes hain yksityiseltä antibiootit. No kuume on ainakin hävinnyt mutta aina vain niistetään vaikka kohta alkaa neljäs viikko

Vierailija
12/13 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu tuo teidän jalkasärky. Minulla ei sellaista ole. Minä itse asiassa jo luulin paranevani, koska olo oli muutaman päivän helpompi. Nyt on kurkku uudelleen kipeä ja punainen. Onkohan minuun iskenyt joku uusi pöpö?

ap

Mulla alkoi se jalkasärky viikko sitten juuri kun alkoi tuntua että flunssa hellittää. Sitten flunssakin lähti uudestaan pahenemaan. Tänään on taas ollut nokka aivan tukossa ja yksin kaksin kerroin. Kolme viikkoa sitten tämä alkoi. Kävin lääkärissä kysymästä tuosta särystä ja kuulemma sitä on nyt liikkeellä.

Ei ole paljoa liikuntaharrastuksiin päässyt. Harmittaa.

About kolme viikkoa sitten olin viikonlopun kuumees ja veto pois ja viikolla sitten kurkku kipeä, mutta kuume lähti nyt sitten viime viikon loppu viikosta alko jalka särky ja väsymys. En kuitenkaan voinut kotona sairastaa liekö siksi mulla noussut nyt 37 kuume eilen ja tänää ja särky pahinta illalla.. burana ei auta vähän auttaa ku pitää jalkoja ylhääl, mutta sitten kun ne taas laskee niin samat säryt.. Alkaa jo vaikuttaa unen saantiin nuo säryt.. Miehellä taisi olla samat oireet, mutta se jo terve..

Vierailija
13/13 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse onneksi siitä nyt viimein parantunut, samoin kuin lapsi. Pitkä tauti oli, itselläni alkoi kamalalla kurkkukivulla joka säteili korviin. Sitten tuli järkyttävä nuha, sitten kipeä törkeästi rähmivä silmätulehdus (elämäni ensimmäinen sellainen, ikää 30v), ja lopulta vielä yskä jonka vuoksi nukuin 1½ viikkoa sohvalla istualtaan... JOssain välissä tuntui että nuha vähän hellitti, kunnes alkoi uudelleen kamalan kurkkukivun saattelemana.

Lapsi oli kanssa pitkään nuhainen ja käheä - kipua ei valittanut, mutta äänensä kuulosti siltä että kaikki ei kurkussa kyllä ollut ihan kohdillaan.

Lopulta on flunssani loppui mielettömään pääkipuun. Olen raskaana viikolla 35, oli pakko soittaa äitipolille että mitä ihmettä teen kun olen lääkkeitä ottanut jo niin ja niin paljon, ja edelleen tuntuu että pää halkeaa kahteen osaan siitä kivusta... Sain sieltä vielä luvan lisälääkintään ja kun lopulta sain yöllä kivun hellitettyä unen, heräsin aamulla terveenä :)

Kamala tauti oli, toivottavasti ei tule muita flunssia tänä vuonna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä