Kaikki aina kysyy täällä,että onko ***** hyvä nimi
tai mikä toiseksi nimeksi jollekkin.
Mä en ainakaa halua kertoa mikä nimi ollaan keksitty,koska joku voi ottaa saman! Vaikka onkin suuri epätodennäköisyys,että tapaa juuri sen lapsen.
Sen verran voin itse paljastaa,että nimet jotka olemme "keksineet" tulevalle lapsellemme niin samoja nimiä on suomessa vain alle sata.
Kommentit (8)
joka on tosiaan 10 000 muulla lapsella? Minä ainakin vihasin koulussa kuin samalla luokalla oli viisi Heidiä. Mitä ihmettä? "Heidi" "et sinä,vaan se toinen"
niin heillä ei ole mielikuvitusta :-D
jos on mielikuvitusta,myös käyttää sitä !
sellainen joka on viime vuosina noussut suosituksi, eli kohta aika yleinen. En pitänyt ollenkaan silmätikkuna olemisesta, aina nimenhuudoissa muutamat kääntyivt katsomaan, koskaan ei voinut olla vaan neutraalina massassa. Olisin nin halunnut olla joku sanna tai heidi. Omalleni ei anna erikoista etunimeä.
mutta en todellakaan tätä Sannaa,Heidiä,Annaa,Sofiaa,Leeviä tai muuta ärsyttävän yleistä nimeä.
päästä, tuolloin löytyy joka luokalta ainakin 1 Nea :)
ihan turhia ! Oon muitten kanssa samaa mieltä,jos kerran lapsen saa,miksi raiskata huonolla nimellä!
Mä olen valinnut lapselleni nimen sillä perusteella että se on nimi josta tykkään. Aivan sama onko ko. nimi 10 vai 10 000 lapsella. Ehkä nyt en ihan yleisintä nimeä laittais ihan siks ettei olis montaa samannimistä luokalla, mutta muuten en ymmärrä tuota erikoisuudentavoittelua.
Useimmiten nuo "keksityt" nimet ovat aika hmmm.. arveluttavia. Ei aina niin kauniita tai kivan kuuloisia. Enemmänkin sellaista brassailua, lapsiparan kustannuksella.