Pet shop vaatteet OV
Missä myydään Pet shop-vaatteita pienille lapsille? H&M? Lindex?
Ostan lähes kaikki vaatteet lapselle kirpputorilta. Siellä en ole Pet shop-vaatteita nähnyt. 4-vuotias tyttö toivoo nyt joululahjaksi Pet shop-paitaa. (Viime jouluna toivoi uutta kissapaitaa) ; )
Ajattelin toteuttaa tämän hartaan toiveen.
Kommentit (8)
sittarilla olen minäkin nähnyt, koot vaan taisi loppua 122 senttiin, niin ei meidän ekaluokkalaiselle mahtunut. Hinnat jotain 6-9e, lyhyt- ja pitkähihaisia näytti olevan.
oli myös hienoja pet shop housuja, monenlaisia, mut yhdet oli tosi hienot ja oli puoleen hintaan, jotain 7 e maksoi, farkkumaiset mut vaaleat.
Ei vaan housut sopineet malliltaan meidän tytölle, ei millään. Lisäksi olen nähnyt jotain jossain nettikaupassa...mutta en muista, missä. Olisko ollut kidscorner.fi? Vai kq.fi?
Meidän kolmasluokkalaiselle olen ostanut sieltä 134 cm petshop-vaatteita.
Tein reissun toiveikkaana Itiksen Cittariin. Siellä oli pari 92-98cm paitaa jäljellä ja tuolla Kidscornerissa oli vain lierihattu, joka 4-5v. kokoiselle.
Vinkkejä otetaan vastaan edelleen varsinkin nettikaupoista! Kaupunkikierrokselle en pääse pariin viikkoon.
ja ovat kyllä tolkuttoman huonolaatuisia.
muuten kivoja tietty.
ainoostaan olen nähnyt, oli muuten juuri puoleen hintaan. meidän pian 8 v tykkää niistä mut sen kokoisille ei niitä valmisteta..