Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eipä tee mieli kömpiä miehen viereen

Vierailija
15.10.2009 |

Mies menetti pari viikkoa sitten työnsä ja on siitä lähtien jaksanut piikitellä joka asiasta ja on jatkuvasti "iholla" negatiivisessa mielessä. Ymmärrän että hän on pettynyt, turhautunut, ahdistunut ja ehkä peloissaankin mutta miksi hän hyökkää minua vastaan? Yritän auttaa, tuen, lohdutan ja kannustan.

Mies meni jo nukkumaan, eikä minua enää huvita mennä hänen viereensä kun hän äskettäin louskutuksellaan ajoi minut jo vierestään pois. Koko tilanne on harmillinen, sillä meillä on aina ollut erinomainen avioliitto ja hyvin lämpimät välit. Jos miehen työttömyys jatkuu, meneekö perheonni siinä samalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä teille!

Vierailija
2/6 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy sama ja jatkunut kauan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätään aina, jos joku on miehen kohdalla mennyt pieleen, se puretaan minuun ja tyhmyyteeni. Eli siis jos vaimo on tyhmä ja laiska, niin odotettavissa huonoja uutisia...

Vierailija
4/6 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies kävi tuossa ovella kyselemässä, että mitä helvettiä mä mökötän ja esitän täällä (olohuoneessa siis). Jos miehellä olisi ollut hiukkaakaan tilannetajua, niin olisi käynyt halaamassa ja ollut vaan vaikka ihan hiljaa, mutta ei. Taidan nukkua sohvalla.

ap

Vierailija
5/6 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin työpaikan menetys= itsetunnon menetys, arvottomuuden tunne, olet paska etc.

miehes vetää sut mukaan lokaan, koska on katkera ja todellakin ahdistunut, on kuin nurkkaan ajettu eikä pääse pois. ehkä haluaa, että itsekin koet arvottomuuden tunteen, jotta tietäisit miltä hänestä tuntuu. hän purkaa pahaa oloaan. ehkä jopa niin kauan, että romahdat. Olet toisaalta ehkäpä yksi harvoista, joille voi purkautua ja nyt purkautuminen tulee aivan hallitsemattomana.

Sun ei auta kuin kestää ja tukea, kuten olet tehnytkin. se on rakkautta. Tuo on toivottavasti vain yksi vaihe elämässä. Minulla oli vastaavaa, mutta ilmeni myös psykoosinoloisia oireita, miehelläsi ehkä myös. Ne ovat pelottavia. Hakeuduin ammattiapuun (vaimoni suositteli) ja ymmärsin kyllä itsekin, kun en enää tunnistanut itseäni.

Sain apua. En tiedä miten olisimme selvinneet keskenämme lasten kanssa. Nyt kaikki on paljon paremmin kuin ennen! Puhu miehellesi kuinka hieno ihminen hän on ja millaiseksi hän on muuttunut. Jos ei selviä, niin hakekaa apua. Voimia!

Vierailija
6/6 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies kävi tuossa ovella kyselemässä, että mitä helvettiä mä mökötän ja esitän täällä (olohuoneessa siis). Jos miehellä olisi ollut hiukkaakaan tilannetajua, niin olisi käynyt halaamassa ja ollut vaan vaikka ihan hiljaa, mutta ei. Taidan nukkua sohvalla.

ap

Tois äskeinen osaltaan todistaa sen, on julma sua kohtaan, tilannetaju puuttuu. Älä ryhdy taisteluun, siinä on vain häviäjiä. En ole psykiatri, mutta mulla oli just samanlaista. Itse sain miedon lääkityksen, sekin auttoi. Mutta miehesi tarvitsee tukea, vaikka ei sitä olisi ansainnut. koeta antaa hänelle anteeksi. suosittelen ammattiapua, oikeasti. tuo ei ihan helposti mene itsestään ohi.