Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei reissuhommia tekevien miesten vaimot !

Vierailija
14.10.2009 |

Miltä se tuntuu tietää, että sillä teidän miehellä on nainen joka kaupungissa ?

Jaa mistäkö tiedän, no mä olen yhden tälläisen reissuhommia tekevän miehen ns toinen nainen.

On se vaan kivaa asua ilmaiseksi se 1-2 päivää/ kk kaupungin hienoimmassa hotellissa, syödä ja juoda ilmaiseksi, joskus harrastaaa seksiäkin ja saada ihania lahjoja siltä teidän mieheltä.

Ja hei tämä järjestely sopii mulle oikein hyvin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on milloin missäkin päin maailmaa töidensä takia ja olen varsin varma, ettei sillä ole joka kaupungissa naista. Jos olisi, niitä naisia olisi ihan perkeleesti ja se näkisi kutakin naista sen verran harvoin, että aika vähän siitä mitään iloa kenellekään yksittäiselle naiselle olisi. Minulle sopii erinomaisesti reissumiehen vaimona oleminen. Tykkään olla välillä ilman miestä kotona ja sitten taas toisaalta on oikein kivaa, kun mies tulee kotiin. Pääsen itsekin nauttimaan siitä, että mies matkustaa niin paljon, sillä lomalennot lennämme miehen työlennoista tulleilla pisteillä ja yöpymisetkin järjestyvät usein ilmaiseksi.

Vierailija
2/9 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se eka nainen, se aito oikea. Sä olet se tilapäinen jota tarvitaan jaksamaan ero perheestä.

Mukava saada tyytyväinen mies kotiin reissun jälkeen ja ne lahjat ennenkaikkea :)

Reissarin vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä olet vain yhden sellaisen reissuhommia tekevän miehen ns toinen nainen? Et kaikkien ;)

Ja tosiaan, sä olet Vain se Toinen nainen.

Ja juu, ei ole reissuhommia tekevää miestä.

Vierailija
4/9 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta todella hienoa asua "kaupungin hienoimmassa hotellissa" ilmaiseksi? Voi raukkaa, et ole tainnut hienoja hotelleja sitten päästä näkemäänkään... Suomessa hotellit kun ovat aika surkeita. Ainoa 5 tähden hotelli on Kämp, muualta Suomesta ei löydy edes 5 tähden hotelleja. Ja maailmalla ne parhaat 5 tähden hotellit ovat ihan eri luokkaa kuin Kämp.

Mullakin mies matkustaa, mutta todella eri puolilla maailmaa, joten olisi mahdotonta pitää vakituista kakkosta. Mutta taidat olla jonkun suomalaisen kiertävän pölynimurikauppiaan matkapano. Onnea vaan hienosta saavutuksesta.

Vierailija
5/9 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellakin päässyt urasi huipulle. Eipä käy kateeksi, enkä moiseen koiran virkaan edes alkaisi vaikka olisi millainen kolli. Mielummin köyhä ja oma kuin rikas ja toisen. Tosin meitähän on moneen junaan ja jos joku nauttii siitä että joku mies käy painamassa silloin tällöin, niin ku tekee muutamalle kymmenelle muullekin, niin okei. Minulle ei vain sovi sellainen järjestely. Sitäpaitsi jos hienoon hotelliin haluan niin mielummin maksan vaikka itse kuin haarjoja levittämällä sinne pyrkisin.

Niin ja minulla ei tällä hetkellä minkäänlaista miestä ja minullekin on näitä satunnaisia seuralaisia ollut tarjolla mutta miksipä moiseen itseäni alentavaan touhuun suostuisin. En miksikään. Seksiin voi sitten järjestää vaikka vakituisen panon ja sekin on paljon ihanampaa.

Vierailija
6/9 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan eipä tunnu missään.

ap

Vierailija
7/9 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä voi muillakin, "tavallisilla duunareilla", toisia naisia olla.Ja vekkaanpa, että vastaus siihen kysymykseen ap, on,että pahalta se varmaan tuntuisi jos saisi tietää.olipa tyhmä juttu taas.mut ei siin sit, hyvä jos sullakin on kivaa :)

Vierailija
8/9 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kitkeriä kommentteja ap vaan vähän saaliviä-sinua kohtaan! Jos tosiaan nuo hetket paikallisessa Cumulus-hotellissa ovat elämäsi tähtihetkiä niin olet kyllä kaiken säälimme arvoinen!

Vierailija
9/9 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työreissuja; jos jotain sählää niin omapa on mokansa.