Tää palsta on mun lemppari, mutta
mua ihmetyttää kaksi asiaa. Miksei täältä poisteta asiattomia, selvästi provoja ja surulliseksi lisäksi tuota pienen lapsen äitiä käy oikeasti sääliksi, eikä sanomamagazinella ole mitään vastuuta? Muillakin saiteilla näihin puututaan, miksei täällä? Mulla on paha , paha mieli.Ai niin, ja sen tatuoidun jätkän vois myös bannata, on todella ärsyttävä.
Kommentit (15)
Ai niin, ja sen tatuoidun jätkän vois myös bannata, on todella ärsyttävä.
Bannata voi vain nimimerkkejä. ja nimimerkkejäkin voi keksiä lisää.
Yksittäisten viestien moderoinimnen on isompi juttu.
niitä voisi toki poistaa.
Mutta tuo pinene lapsen äiti on 36-vuotias aikuinen nainen, joka tekee noita samanlaisia aloituksia joka päivä.
Tälle äidille on annettu paljon hyviä neuvoja, mutta ei hän niitä halua. Hän haluaa vain valittaa ja ei ole valmis tekemään mitään itse asioiden eteen.
Tämän äidin kohdalla sopii erittäin hyvin sanonta: Niin makaa kuin petaa.
Tosin tämän lapsia käy kyllä sääliksi ja paljon.
eli paras tapa siistiä tätä palstaa, olisi jättää vain vastaamatta noille provoilijoille. Jos joku kirjoittelee, vauvapalstalle esim. että "maailma ylikansoitettu ja ihmiset ei sais tehdä lapsia" niin mitä muuta se on kuin riidanhaastamista. Ja sitten kun ihmiset vastaa näihin viesteihin niin joku nauraa tuolla koneen ääressä partaansa - onnistui! Ja jatkaa uudella innolla.
Joten: ignoroikaa!
Tämän palstan idea on tosi hyvä, mutta käytännössä täällä niin paljon kaikkea p****a. Mullekin tulee usein paha mieli, vaikka yritän aina lukea vaan niitä asiallisia keskusteluja.
eikö BB:lläkään ole omaa keskustelupalstaa. Jossain muualla please!
Mielestäni tuo Ilmoita asiattomasta viestistä ylläpidolle on turha nappi kun rasistiset, ja henkilökohtaisuuksiin menevät nimiä mainiten olevat viestit saavat olla täällä.
BB-kirjoittaja saa rahaa kirjoittelustaan, ei tuota BB-maniaa mikään muu selitä.
Ei niitä trolleja tuola seksikeskustelussa ole. Tai vauvanhoitoon liittyvissä keskusteluissa. Av-palsta näyttäisi olevan vähän vapaampi alue "häröilyyn"
Palstalla ei saa olla sitä, eikä sitä, eikä sitä eikä sitäkään ja ai niin sekin saisi jäädä pois.
Ap, oletko ajatellut,että kaikkia ei tartte lukea ja lopuksi vielä bannia vois laittaa ap:lle itselleen.
TÄMÄ ON AIHE VAPAA, tiesitkö??
Mä laitan vähän liikaa BB-juttuja, Sori.
Täällä saa haukkua ketä miten lystää, joku raja siihenkin olis vedettävä! Mihin ottais yhteyttä...